You are herePDI

PDI

Proxectos Documentais Integrados do CEIP Canosa-Rus

O PDI LENDARIO está de celebración

Dende o CEIP Canosa-Rus presentámonos a un “Concurso Nacional de Buenas prácticas en centros docentes educativos que impartatn enseñanzas no universitarias del sistema educativo español correspondiente al año 2018” na categoría “ Desarrollo de Competencias de Lectoescritura , Audiovisuales y Alfabetizaciones Múltiples”.

Presentámonos co PDI Lendario que desarrollamos dende a biblioteca o curso pasado e do que formaron parte todos/as os alumnos/as , profesorado e toda a comunidade educativa.

Blogue de Leoteca

Lembramos que no blogue da nosa biblio podedes atopar as actividades que estamos levando a cabo dende a mesma: programas de radio, escornabot, o PDI conCIENCIAte, etc. Se picades nas seguintes imaxes entraredes directamente no blogue.

Despedimos o PDI LENDARIO coas familias.

O xoves 31 de maio  foi unha xornada de festa no colexio. Despedimos o PDI LENDARIO coa visita das familias a un mundo máxico de imaxinación e fantasía. Agradecemos a participación tan positiva de familiares e amigos/as e desexamos que o produto final fose do voso agrado.

Festival dos soñadores, 6 de xuño no Pazo de Cultura de Carballo.

O próximo martes 6 de xuño celebrarase no pazo da Cultura de Carballo o "Festival dos soñadores" do noso producto final do PDI " De espectadores a protagonistas".Podedes ver toda a información se picades nas seguintes imaxes. Gustaríanos agradecer a colaboración dos centros que participaron e ao noso alumnado que son os principais protagonistas de toda esta historia.Tamén agradecer ao Pazo de Cultura de Carballo a súa colaboración.En nome do noso alumnado esperamos que a disfrutedes moito!

Premio para o PDI "Rus entre planetas"

"Cando realmente queres unha cousa, todo o Universo conspira para axudarche a conseguila"
P. Coelho

A comunidade educativa do CEIP Canosa-Rus está de noraboa, xa que o pasado xoves publicouse a resolución do II concurso de traballo por proxectos, promovido desde a Biblioteca Escolar, no que resultou galardoado, dentro da temática científica, o PDI "Rus entre planetas", no que investigamos e aprendemos máis sobre o Sistema Solar.

« Agosto 2019 »