ACTIVIDADES DO CONCELLO DE CORISTANCO PARA O NOSO ALUMNADO

Estimadas familias:

O Concello de Coristanco transmitiunos a seguinte información para poñer no voso coñecemento:

Poñémonos en contacto con vostedes para facerlles chegar a proposta ás familias das actividades que se van levar a cabo en distintos puntos do municipio por parte de EFA Fonteboa como prácticas para os seus alumnos/as de monitoraxe no tempo libre. Trátase dunhas actividades dirixidas a nenos e nenas de seis a doce anos nos lugares de San Roque, Erbecedo, Agualada e Rececinde. As inscricións deberán realizarse na Biblioteca Municipal, no teléfono 651.66.49.08 ou por correo electrónico en biblioteca@coristanco.gal."

O horario das actividades será de 19:00 a 20.30.

Erbecedo ( no patio do colexio) : luns 19 abril, xoves 22 abril, luns 10 de maio, xoves 20 de maio, luns 14 xuño, xoves 17 de xuño.