O alumnado de 5º e 6º de EP visitou Íntegro

Hoxe os alumnos/as de 5º e 6º de EP visitaron a Asociación Íntegro onde puideron disfrutar dunha xornada moi divertida que tiñan preparada os traballadores/as. Puidemos ver a súa forma de traballar a través de diferentes talleres de elaboración de xabóns, plantacións ecolóxicas e tamén puideron xogar coas cadeiras de rodas e comprobar por eles/as mesmos/as a dificultade que teñen as barreiras arquitectónicas. Os nenos/as quedaron entusiasmados ca actividade e van a escribir un artigo relacionado con esta saída. Queremos agradecer a invitación a a acollida por parte tanto dos traballadores/as como dos usuarios/as. Moitas grazas e esperámosvos no Caosa-Rus! Para ver o enlace na páxina de íntegro picade enriba da foto.

Integro