Ed. Primaria

Actividades T.I.C. para Primaria

REPOSITORIO DE CONTIDOS EDUCATIVOS da Consellería de Educación. Están catalogados por ensinanzas, idiomas, etc.
 Páxina elaborada polo CEIP "NTRA. SRA. DE LORETO" de Córdoba, recolle máis de 10.000 enlaces a páxinas web con actividades de Educación Infantil, Primaria e 1º da ESO. No caso de primaria están clasificadas por cursos e materias. Traballan os contidos de diferentes editoriais.
 É a páxina do CEIP PRINCESA SOFÍA de Sanlúcar de Barrameda, que recolle actividades T.I.C. clasificadas por niveis e dentro destes por materias.
 EDUCAREX é o portal educativo de Extremadura. Recolle actividades distribuidas por materias e niveis, tanto para Educación Infantil como Primaria.

zonaCLIC

Biblioteca de Actividades da ZONA CLIC. Pódense buscar actividades por áreas, idioma ou nivel. Conta con máis de 1000 proxectos para Primaria.

Fondo Lector

Un programa de lectura comprensiva dirixido a alumnos e alumnas que se atopan na fase de aprendizaxe lector ou con problemas de comprensión lectora. Consta de tres niveis: básico, intermedio e avanzado.

Recursos Tics para o 3º ciclo de Primaria

Web de Alberto Armada con recursos tics para o 3º ciclo de primaria.