Magosto, Nadal, Entroido, Deporte Escolar, Saídas, Festivais, Actividades

Festival Fin de Curso 2019

O ultimo día de cole, o venres día 21 de xuño, celebramos o Festival de Fin de Curso.

FELICES VACACIÓNS A TODOS!

Plan Proxecta

Publicamos a memoria do Plan Proxecta "Seguridade Vial e Sostible" que se desenvolveu durante o curso, con alumnado de 1º a 4º de Ed. Primaria.

MEMORIA

LIGAZÓN Á REPRESENTACIÓN GRÁFICA

Festival Fin de Curso

Adxuntamos o programa do Festival de Fin de Curso.

Entroido 2019

Hoxe día 28 de febreiro, celebramos o desfile de Entroido no patio do edificio Uceira. Moito colorido y moito traballo que tivo a súa recompensa cun día estupendo no que todos disfrutamos.

Día da Paz

O mércores, día 30 de xaneiro, celebramos no centro o DÍA DA PAZ.

Festival de Nadal 2018

Para rematar o trimestre, celebrouse no Centro o Festival de Nadal. Os nenos e nenas de Educación Infantil o mércores, día 19, e os de Primaria, o xoves día 20. Esperamos que disfrutaran das actuacións.

•  Fotos

Halloween 2018

Fotos de Halloween e photocall

LIGAZÓN 1

LIGAZÓN 2

Festival de Fin de Curso

O día 21 de xuño celebramos no patio do edificio Uceira o Festival de Fin de Curso. Esperamos que todos o pasarades moi ben!

Excursión de 1º de Ed. Primaria ao Grove

Os nenos e nenas de 1º de Ed. Primaria foron de excursión ao Grove.

LIGAZÓN

Obradoiro "Pupas, sustos e outros desgustos"

Durante este mes de xuño estase a desenvolver no colexio o obradoiro "Pupas, sustos e outros desgustos" co alumnado de 3º e 4º de Ed. Primaria. Está impartido por persoal da Consellería de Sanidade. Ensinan nocións básicas para que os máis cativos saiban como actuar ante feridas, cortes, enfermidades,... e deste xeito perder o medo! Tamén aprenderán como alertar aos servizos de urxencias e a realizar actuacións básicas.