Magosto, Nadal, Entroido, Deporte Escolar, Saídas, Festivais, Actividades

Magosto 2017

O venres día 10, celebramos no cole o Magosto, con diferentes actividades:

• Deseño de carteis por aulas.
  • Deseño individual de bolsos para gardar as castañas.
  • Xogos no patio: xogo do baile das castañas, carreira de castañas, equilibrio con castañas, zorregada, o pano, come castañas, as varas, etc.
  • Degustación de riquísimas castañas asadas.

Halloween 2017

O martes día 31 de outubro celebramos no cole o día de Halloween. O cole adornouse para tal ocasión. Fixéronse moitas actividades relacionadas coa temática: decoráronse as portas de cada titoría, trouxeron alimentos terroríficos, exposición de cabazas, disfraces, truco ou trato polas portas do colexio,...

Entroido 2017

Este curso celebramos o ENTROIDO cun desfile no patio do Colexio. Os disfraces fixéronse sobre o tema: Xogos e Deportes.

Que emocionante!

(Premer na imaxe para ver máis fotos)

Xornada de Educación Vial

Os días 21 e 22 de marzo celebráronse no centro xornadas de Educación Vial impartidas por persoal de tráfico para 4º, 5º e 6º de Ed. Primaria.

Contacontos: "O cociñeiro Martiño"

O luns día 6 de febreiro, os alumnos e alumnas de Ed. Infantil, 1º e 2º de Primaria disfrutaron coa historia do "Cociñeiro Martiño" que relatou Iago López.

Contacontos: " As miñas lendas"

Na tarde do Día da Paz, os alumnos e alumnas de 1º, 2º, 3º e 4º de Primaria, disfrutaron con Raquel Queizás, dunha sesión de contacontos: "As miñas lendas".

Non esquezades participar no concurso da biblioteca co debuxo máis orixinal, sobre algunha destas lendas.

Día da Paz

O luns día 30 de xaneiro todos os alumnos e alumnas do cole celebraron o Día da Paz cun acto no Pavillón do colexio. Trouxeron viseras adornadas con motivos da paz e alí todos xuntos, pequenos e máis grandes, cantaron unha canción.

"Freaky": Obra de teatro en inglés

O pasado xoves 12 de xaneiro, os alumnos e alumnas de 5º e 6º de Ed. Primaria, acudiron ao Auditorio Municipal de Ourense a presenciar a obra de teatro en inglés chamada "FREAKY". Nela, puideron aprender e poñer en práctica o vocabulario e as estructuras comunicativas aprendidos no colexio, nunha obra na que os actores interactuaron con eles, facéndoos participes do espectáculo.

Festival de Nadal

Hoxe día 21 de decembro celebramos o Festival de Nadal para rematar o 1º trimestre do curso.

"De Fábula": Obra de títeres en galego

O día 29 de Novembro o alumnado de primeiro e segundo de Educación Primaria asistiu ao Auditorio de Ourense a ver unha obra de Teatro da compañía Artello.

Tratábase dunha montaxe de títeres en galego titulada: “De Fábula” que tiña como protagonista a unha raposa chamada Bulebule que se ve na obriga de deixar o seu fogar para independizarse e terá que aprender a vivir soa no bosque e ir superando as dificultades que van xurdindo.

A obra atopábase dentro da programación de actividades para escolares que oferta Afundación.