Magosto, Nadal, Entroido, Deporte Escolar, Saídas, Festivais, Actividades

Entroido 2019

Hoxe día 28 de febreiro, celebramos o desfile de Entroido no patio do edificio Uceira. Moito colorido y moito traballo que tivo a súa recompensa cun día estupendo no que todos disfrutamos.

Día da Paz

O mércores, día 30 de xaneiro, celebramos no centro o DÍA DA PAZ.

Festival de Nadal 2018

Para rematar o trimestre, celebrouse no Centro o Festival de Nadal. Os nenos e nenas de Educación Infantil o mércores, día 19, e os de Primaria, o xoves día 20. Esperamos que disfrutaran das actuacións.

•  Fotos

Halloween 2018

Fotos de Halloween e photocall

LIGAZÓN 1

LIGAZÓN 2

Festival de Fin de Curso

O día 21 de xuño celebramos no patio do edificio Uceira o Festival de Fin de Curso. Esperamos que todos o pasarades moi ben!

Excursión de 1º de Ed. Primaria ao Grove

Os nenos e nenas de 1º de Ed. Primaria foron de excursión ao Grove.

LIGAZÓN

Obradoiro "Pupas, sustos e outros desgustos"

Durante este mes de xuño estase a desenvolver no colexio o obradoiro "Pupas, sustos e outros desgustos" co alumnado de 3º e 4º de Ed. Primaria. Está impartido por persoal da Consellería de Sanidade. Ensinan nocións básicas para que os máis cativos saiban como actuar ante feridas, cortes, enfermidades,... e deste xeito perder o medo! Tamén aprenderán como alertar aos servizos de urxencias e a realizar actuacións básicas.

Excursión de 6º de primaria

O venres día 30 de maio o alumnado de 6º de Ed. Primaria, realizou a excursión de fin de curso a Padrón: a Casa Museo de Rosalía de Castro e a Galipark aventura.

Excursión de 5º de Primaria

O alumnado de 5º de Ed. Primaria saíron o día 23 de maio de excursión a Cotobade.

Charlas da Garda Civil

Os días 11 e 12 de abril a Garda Civil de Ourense impartíu a petición do Centro tres Charlas:

• Acoso escolar para 5º e 6º.
  • Riscos de internet para 5º.
  • Consumo de tabaco e alcol para 6º.