Magosto, Nadal, Entroido, Saídas, Fin de curso, Actividades

DÍA DE ROSALÍA

O vindeiro 25 de febreiro celebraremos o Día de Rosalía con un concerto didáctico online en colaboración con outros centros da contorna.

Bo Nadal Familias!

BO NADAL FAMILIAS!!

AQUÍ DEIXAMOS AS ACTUACIÓNS DO NOSO CENTRO PARA A GALA ANTI COVID DO ENSINO DAS TERRAS DO CARBALLIÑO.

Pinchando AQUÍ tedes o acceso á Gala Anticovid completa, tanto de Infantil e Primaria coma de Secundaria, na que participamos xunto aos centros da contorna.

O CLAUSTRO DE PROFESORADO E O PERSOAL NON DOCENTE DO CEIP PLURILINGÜE CALVO SOTELO DESÉXAVOS QUE PASEDES UNHAS BOAS FESTAS.

Este é o vídeo no que participou todo o alumnado de Educación Infantil dos doce centros:

Este vídeo é a felicitación en clave de rock do profesorado do centro:

Neste vídeo podedes ver a todo o  alumnado de Educación Primaria:

GALA ANTI COVID

O vindeiro martes terá lugar a

GALA ANTI COVID DO ENSINO DAS TERRAS DO CARBALLIÑO

na que participarán os centros educativos que aparecen na imaxe con máis de 2400 alumnos e alumnas dende os 3 aos 18 anos. Os nenos/as poderán ver a gala en directo, as familias terán acceso ao enlace para poder velo con posterioridade á mesma a través de Youtube ou da Televisión do Carballiño.

25-N: Dia Internacional contra a Violencia de Xénero

Hoxe, 25 de novembro, celebramos o Día Internacional contra a Violencia de Xénero. O profesorado traballou a temática nas aulas e os nenos/as deseñaron unha chapa conmemorativa.

Compartimos tamén este vídeo elaborado polo Concello de Carballiño. Podedes ver a colaboración do noso centro a partir do minuto 22.

HALLOWEEN

Todo o alumnado celebrou Halloween como cada ano, pero esta vez cada un na súa aula, co seu grupo. Aquí temos un vídeo para que vexades que, pese ás dificultades, a alegría non nos falta.

Grazas a todas as familias por facer posible estes grandes momentos.

HALLOWEEN 2020

ENTROIDO 2020

SAÍDA DE 5º E 6º A OURENSE

NADAL 2019/20

Aquí tedes as maravillosas actuacións coas que

nos deleitou o noso alumnado nos festivais de Nadal.

Podedes acceder aos vídeos pinchando en cada curso.

FESTIVAIS DE NADAL 2019/20

UCEIRA