Magosto, Nadal, Entroido, Deporte Escolar, Saídas, Festivais, Actividades

LIGAZÓN 1

LIGAZÓN 2

Festival de Fin de Curso

O día 21 de xuño celebramos no patio do edificio Uceira o Festival de Fin de Curso. Esperamos que todos o pasarades moi ben!

Excursión de 1º de Ed. Primaria ao Grove

Os nenos e nenas de 1º de Ed. Primaria foron de excursión ao Grove.

LIGAZÓN

Obradoiro "Pupas, sustos e outros desgustos"

Durante este mes de xuño estase a desenvolver no colexio o obradoiro "Pupas, sustos e outros desgustos" co alumnado de 3º e 4º de Ed. Primaria. Está impartido por persoal da Consellería de Sanidade. Ensinan nocións básicas para que os máis cativos saiban como actuar ante feridas, cortes, enfermidades,... e deste xeito perder o medo! Tamén aprenderán como alertar aos servizos de urxencias e a realizar actuacións básicas.

Excursión de 6º de primaria

O venres día 30 de maio o alumnado de 6º de Ed. Primaria, realizou a excursión de fin de curso a Padrón: a Casa Museo de Rosalía de Castro e a Galipark aventura.

Excursión de 5º de Primaria

O alumnado de 5º de Ed. Primaria saíron o día 23 de maio de excursión a Cotobade.

Charlas da Garda Civil

Os días 11 e 12 de abril a Garda Civil de Ourense impartíu a petición do Centro tres Charlas:

• Acoso escolar para 5º e 6º.
  • Riscos de internet para 5º.
  • Consumo de tabaco e alcol para 6º.

Charla sobre a Vespa Velutina

O venres día 6 de abril os nenos de 6º de Ed. Primaria asistiron a unha charla organizada polo Concello sobre a VESPA VELUTINA, a vespa asiática que ameaza as abellas locais. Os nenos e nenas aprenderon a preparar trampas caseiras para atrapalas e deste xeito reducir a súa propagación.

Entroido 2018

Celebramos no colexio o Entroido cun desfile no patio do Edificio Uceira.

Tan importante foi o noso desfile que tivo repercusión periodística

O CARBALLIÑO ESTACIÓN ESPACIAL DO ENTROIDO

Día da Paz 2018

Con motivo do Día da Paz 2018, no Ceip Plurilingüe Calvo Sotelo creamos un vídeo LIPDUB desde Ed. Infantil ata 6º de Primaria.

"CELEBRA LA VIDA"

(Premer na imaxe para ver o vídeo. Debido a cantidade de visitar para velo hai que descargalo)

Tamén saimos todos ao patio para conmemorar este día.