ALERTA METEOROLÓXICA

"A Axencia Estatal de Meteoroloxía (AEMET) e MeteoGalicia alertan dun fenómeno meteorolóxico adverso por NEVADAS para os días 22 e 23 de marzo de 2017, que afectarán a tódalas provincias de Galicia.

Ante a devandita situación de risco, a Comisión Escolar de Alertas acordou o seguinte:

1. A SUSPENSIÓN do TRANSPORTE ESCOLAR por alerta LARANXA, entre as 12:00 horas do día 22 e as 12:00 horas do día 23 de marzo, por acumulación de neve de ata 5 cm de espesor, que afectará as zonas de predición meteorolóxica do Interior da Coruña, do Centro e Sur de Lugo, do Noroeste de Ourense (o noso centro pertence a esta zona) e do Interior de Pontevedra; e entre as 8:00 horas do día 22 e as 12:00 horas do día 23 de marzo, na zona de predición meteorolóxica do Sur de Ourense."

ANTE ESTA SITUACIÓN POÑEMOS EN COÑECEMENTO DAS FAMILIAS QUE MAÑÁ, DÍA 22, O TRANSPORTE ESCOLAR funcionará a mañá para traer aos nenos e nenas ao colexio, pero non funcionará para levalos de volta ás súas casas.

As familias que decidan mandar os nenos/as ao colexio, deberán vir a recollelos personalmente á saída do colexio.

O transporte non funcionará a mediodía nin a tarde.

NOTA ACLARATORIA DA CONSELLERÍA SOBRE O TRANSPORTE