Benvida

CEIP PLURILINGÜE CALVO SOTELO

COLEXIO PLURILINGÜE E ABALAR

Avda. de Compostela, s/n (Uceira) 32500 O Carballiño (OURENSE)

Tfno: 988271419

Correo-e: ceip.calvo.sotelo@edu.xunta.es

O antigo blog do cole:ALVO SOTELO

Infantil

Actividades máis destacadas do quefacer diario dos nenos e nenas de 3, 4 e 5 anos.

Calvo Sotelo              Uceira            Campo da Feira

Suxerencias e actividades do Departamento de Inglés.

Recomendacións e realizacións do Equipo da Biblioteca Escolar.

Un espazo de expresión da materia Educación en Valores.

Distribución de alumnado de 3 anos por edificios

Publicamos a listaxe provisional de distribución de alumnado de 3 anos por edificios para o curso 2018-19, aprobada polo Consello Escolar o día 18 de xuño de 2018.

DISTRIBUCIÓN PROVISIONAL

Listaxe Provisional de Admitidos no Comedor Escolar e Lista de Espera. Curso 2018-19

Publicamos listados provisionais de comedor escolar e lista de espera, aprobados polo Consello Escolar o día, 18 de xuño de 2018, para o curso 2018-2019, na seguinte ligazón.

LISTADOS PROVISIONAIS E LISTA DE ESPERA

Hai un prazo de 5 días hábiles, contados dende o día seguinte a súa publicación, para posibles reclamacións.

Obradoiro "Pupas, sustos e outros desgustos"

Durante este mes de xuño estase a desenvolver no colexio o obradoiro "Pupas, sustos e outros desgustos" co alumnado de 3º e 4º de Ed. Primaria. Está impartido por persoal da Consellería de Sanidade. Ensinan nocións básicas para que os máis cativos saiban como actuar ante feridas, cortes, enfermidades,... e deste xeito perder o medo! Tamén aprenderán como alertar aos servizos de urxencias e a realizar actuacións básicas.

Excursión de 6º de primaria

O venres día 30 de maio o alumnado de 6º de Ed. Primaria, realizou a excursión de fin de curso a Padrón: a Casa Museo de Rosalía de Castro e a Galipark aventura.

Horario de Xuño e Titorías

Recordarlles ás familias que o horario de xuño é o seguinte:

ENTRADA: 9:45 horas

SAÍDA: 14:30 horas

SAÍDA DO COMEDOR: 15:30 horas

Este mes de xuño xa non hai titorías cos profesores/as.

En caso de necesidade chamar ao centro para poñerse en contacto co profesor/a.

Excursión de 5º de Primaria

O alumnado de 5º de Ed. Primaria saíron o día 23 de maio de excursión a Cotobade.

Criterios de Baremación para o acceso ao comedor escolar

Infórmase ás familias dos criterios de baremación para o acceso ao comedor escolar.

CRITERIOS BAREMACIÓN

COMEDOR ESCOLAR

Listaxe definitiva de Admitidos. Curso 2018-2019

Facemos pública a listaxe definitiva de alumnado admitido no noso centro para o curso 2018-2019.

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS