1º, 2º e 3º cursos

POLVORONES

Este Nadal o alumnado fixo os seus propios polvoróns artesanais! Estaban deliciosos!

Adornos navideños

O alumnado de Educación Primaria fixo uns  adornos para regalar aos usuarios do Centro de Atención a Persoas Maiores de Ortigueira.  Asemade, eles tamén regalaron aos nenos e nenas unhas preciosas bolas para as súas árbores! Moitas grazas!

DECORAMOS OS CORREDORES

Os nenos e nenas dos primeiros cursos de primaria van enchendo o corredor cos seus traballos. Esta vez son simetrías e con unha actividade tan complicada son capaces de demostrarnos que son uns e unhas artistas!!

DECORAMOS OS CORREDORES

CAMBIOS NA NOSA AULA

Este é un curso de cambios. Sen dúbida o ambiente e o espazo no que se desenvolven as actividades é fundamental. A profe de primeiro,segundo e terceiro ten isto moi presente e por iso decidiu empregar todos os seus folgos en remodelar a aula. Seguro que o cambio non vos deixa indiferentes….

A NOSA NOVA AULA