O BALONMÁN VISITA O COLEXIO

En tempos de coronavirus todo o alumnado desexa gozar da meirande normalidade no día a día. Na área de Educación Física xa nos imos afacendo ás novas normas de prevención dos contaxios, sen por iso deixar de xogar. Cada mes, cada semana, e cada día imos atopando novos vieiros de manternos activos. Esa vai ser a senda que sigamos neste curso "atípico".

Tivemos a sorte de contar esta semana coa visita dos CLUBES DE BALONMÁN "RECONQUISTA" E "GALICIA SOCIAL" (masculino e feminino, respectivamente). Desenvolveron unha sesión para 3º, 4º, 5º e 6º de Ed. Primaria, na que achegaron ao alumnado as fundamentos deste deporte, convidando a todos e todas a asistir aos adestramentos nas pistas do Estadio Balaídos (clube feminino) e Pavillón de Travesas (clube masculino).

Damos as grazas a Juan Ben (Galicia Social) e Jesús Veiga/Andrés Alonso( (Reconquista).

AQUÍ TES

IMAXES E MINIVIDEOS: