O último día de curso, o pasado 22 de xuño de 2020, procedeuse á entrega das orlas e os diplomas de graduación ao alumnado de de Ed. primaria do Ceip Baíñas,

a promoción 2015-2021.

Noraboa e moita sorte na vosa nova etapa!!

O alumnado do Centro puxemos a nosa horta, que levaba tempo abandonada.

O alumnado de Ed. Infantil animouse coas leitugas, o alumnado de 1º e 2º usaron un carriño moi xeitoso e os maiores cultivamos leitugas, tomates e pementos.

Procuramos que todo fose o máis ecolóxico posible, usamos compost para abonar a horta, e sen pesticidas nin herbicidas, usamos unha cuberta transpirable para evitar que aparecesen as malas herbas.

Gustounos moito atendela, e ben seguro que repetiremos esta grande experiencia.

Pautas dende o departamento de Orientación  do CEIP Baiñas ao alumnado de 6° de Primaria para un bo comezo na E.S.O

Moita Sorte!!!

Boas a todos os alumnos e alumnas do CEIP BAIÑAS:

Como sabedes estamos pasando por uns días complicados ,a cousa é tan importante QUE NON PODEMOS NIN IR AO COLE!

Seguramente moitos dos vosos profesores e profesoras xa vos mandaron tarefas para facer na casa de matemáticas, lingua, inglés, relixión, etc… Pero… que pasa con educación física?

Non vos preocupedes porque moi pronto volveremos á nosa vida de antes e poderemos volver gozar co deporte e exercicio físico como antes faciamos cos demais nenos e nenas.

Dende o CEIP DE BAIÑAS e incluído no PLAN PROXECTA, propoñémosvos a todos os nenos e nenas , un reto de 10 días, ao que chamaremos: #EuSonAtletaContraOVirus

Consiste en que cada día e durante 10 días seguidos realizaremos un reto nas nosas casas. Podemos facelo sós, coa axuda doutro neno ou nena ou dalgunha persoa adulta. Ademais dos retos diarios que debedes facer cada día propoñemos, a maiores, que cada quen poida inventar os seus propios xogos e exercicios motrices. Podedes mandarnos imaxes dos exercicios ao correo do centro; ceip.bainas@edu.xunta.es

Os retos diarios publicareinos no meu blog donde teredes que entrar ,ver o video e realizar o reto.

Blog: https://auladejosebainas.blogspot.com/

CORREO:jose.manuel.santos@edu.xunta.es

HOLA!

AQUÍ TENDES AS ACTIVIDADES DE REFORZO E REPASO PARA 5º E 6º CURSO DE ED.PRIMARIA QUE ELABOROU O PROFESORADO QUE LLES IMPARTE CLASE.

PINCHADE NO TÍTULO E LOGO ABRIDE O DOCUMENTO ADXUNTO.

UN SAÚDO.

ATENCIÓN ALUMNADO DE 5º CURSO:

A VOSA PROFE MARÍA DÉIXAVOS TAREFAS DE REPASO PARA A SEMANA DO 1 DE XUÑO DE 2020!

PINCHADE NOS SEGUINTES ENLACES:

- LINGUA GALEGA:Tarefas semana do 01 de xuño de 2020.

- LINGUA CASTELÁ: (Ao longo da semana)

OU PODEDES ABRIR DIRECTAMENTE OS DOCUMENTOS ADXUNTOS.

A VOSA PROFE MARÍA DÉIXAVOS TAREFAS DE REPASO PARA A SEMANA DO 25 DE MAIO!

PINCHADE NOS SEGUINTES ENLACES:

- LINGUA GALEGA:(Ao longo da semana)

- LINGUA CASTELÁ: Ficha tarefas semana do 25 de maio.

ATENCIÓN ALUMNADO DE 5º CURSO:

A VOSA PROFE MARÍA DÉIXAVOS TAREFAS DE REPASO PARA A SEMANA DO 18 DE MAIO!

PINCHADE NOS SEGUINTES ENLACES:

- LINGUA GALEGA:Comprensión lectoraFichas de reforzo do tema 6.

- LINGUA CASTELÁ:Ficha nº 1ficha nº 2, ficha nº 3

ATENCIÓN ALUMNADO DE 5º CURSO:

A VOSA PROFE MARÍA DÉIXAVOS TAREFAS DE REPASO PARA A SEGUNDA SEMANA DE MAIO!

LINGUA: LETRAS GALEGAS!

LENGUA: Fichas de ampliación y refuerzo.

Ver adxuntos: Letras galegas! / Fichas de lengua

A VOSA PROFE MARÍA DÉIXAVOS TAREFAS DE REPASO PARA A PRIMEIRA SEMANA DE MAIO!

LINGUA

LENGUA: cuaderno de ortografía.

Ver documento adxunto

ESTIMADOS/AS ALUMNOS E ALUMNAS A VÓSA PROFE MARÍA DEÍXAVOS NOXAS TAREFAS A DÍA DE HOXE 27/04/2020 PARA AS ÁREAS DE LINGUA E LENGUA.

PINCHADE NO TÍTULO E LOGO ABRIDE O DOCUMENTO ADXUNTO.

ATENCIÓN! (NOVAS TAREFAS PARA SEMANA DO 27/04)

A PROFE MARÍA E MAIS O PROFE MARCOS DEÍXANVOS UNHA ACTIVIDADE PARA REPASAR OS TEXTOS INSTRUCCTIVOS: A RECEITA,

PINCHADE NO TÍTULO: Repostería no confinamento.

RAPACES/AS, A PROFE CARMIÑA TAMÉN VOS DEIXA UNHAS LECTURAS E UNHAS ACTIVIDADES DE RELIXIÓN,

PINCHADE NOS TÍTULOS: LECTURAS e EXERCICIOS

UN SAÚDO.

Ver documentos adxuntos:

Repostería no confinamento

Lengua 5º 27/04

Lingua 5º 27/04

Lengua 5º 20/04

Lingua 5º 20/04

Lingua 5º 16/04

Lengua 5º 16/04

HOLA ALUMNADO E FAMILIAS!

Como titor dos cursos de 4º, 5º e 6º de Ed. primaria. Envíovos o seguinte AVISO

A parte da comunicación continua que temos nos grupos de Wasap, infórmovos que o material e as actividades de reforzo que vos enviemos os profes que lles damos clase colgareinas nos seuintes enlaces desta pax. do colexio.

Para o curso de 4º: seleccionades na columna da dereita o apartado blosgs/2º ciclo.

Nos cursos de 5º e 6º: seleccionades na columna da dereita o apartado blogs/3º ciclo.

Para calquer dúbida podedes usar o meu wasap ou o meu correo carba.marc@gmail.com

Un saúdo! Ánimo e...Quedade na casa!

Outro ano máis o 21 de xuño de 2019 tiveron lugar as graduacións do alumnado de 6º de Ed. Infantil e de 6º de Ed. Primaria.

Foi unha emotiva ceremonia para todos/as, especialmente para os/as alumnos/as e as súas titoras, ás que despediron con moito agarimo.

Dende o CEIP Baíñas, desexámoslles moito ánimo

ás/aos graduadas e graduados nas súas novas etapas de Ed. Primaria e na ESO.

Alumnado de 6º de Ed. Infantil e a súa mestra titora, Virginia.                Alumnado de 6º de Ed. primaria coa súa mestra titora, Josefina.

Moita sorte rapaces/as!!

.