Recomendámosche

As Letras Galegas

O vindeiro 17 de maio festexamos o Día das Letras Galegas. Serafina tráenos a editorial Xerais, que nos ofrece literatura en galego para compartir nestes días.

Contos, documentais e actividades para casa

Ola familias!

Outra vez Serafina visítavos entusiasmada con novidades e xogos para compartir!

Para os nenos e nenas que gozan cos Bolechas, trouxo unha morea de actividades cos seus personaxes favoritos.

Tamén trouxo un proxecto educativo que ensina a escoitar, crear e contar. Podedes crear as vosas propias historias e envialas.

Para gozar coa NATUREZA, documentais dirixidos polo famosísimo naturista Félix Rodríguez de la Fuente.

Para repasar na casa, EduClan, ferramenta educativa para as familias durante o peche preventivo dos centros.

O domingo, os nenos e nenas, poderán saír de paseo, o OSO GOLOSO, informa de como saír a rúa outra vez!

O libro, EXPERIENCIAS E EXPERIMENTOS presenta 50 actividades para entreterse na casa.

A CRUZ VERMELLA ofrécenos unha guía de actividades e manexo da situación de confinamento en familia.

Lecturas e ideas para casa

Ola a todos e todas!

Serafina, festexando o Día do Libro e para estes días na casa, recomenda moitos libros e ideas divertidas para toda a familia!

Contos para crer na maxia das historias. Clicade na imaxe!

A EDITORIAL XERAIS ofrécenos catro títulos tres infantís e un xuvenil.

E tamén BAÍA EDICIÓNS

Da editorial PINTAR - PINTAR podemos dispoñer de moitas historias a través da iniciativa

#yo me quedo en casa

A famosa revista de NATIONAL GEOGRAPHIC chea de contidos moi interesantes de historia, ciencia, natureza e máis.

Versión para nenos e nenas da revista de NATIONAL GEOGRAPHIC. Xogos, vídeos, retos e máis relacionados coas ciencias. Eso si, en Inglés.

MÓVETE NA CASA!

14 DÍAS 14 RETOS

ACTIVIDADES DE OCIO PARA CASA (películas, música, receitas...)

Libro de receitas sinxelas e tradicionais de JOAN ROCA

ACTIVIDADE "OS MEUS HEROES E HEROINAS"

AQUÍ VOS DEIXAMOS UNHAS ACTIVIDADES PARA FACER EN FAMILIAS BEN BONITIÑAS E AGARIMOSAS...O NOSO ÚNICO OBXECTIVO É QUE AS DESFRUTEDES.

A biblioteca informa

COMENZAMOS O CONCURSO PARA ELIXIR A MASCOTA DA BIBLIOTECA!

OS NENOS E NENAS QUE QUEIRAN PARTICIPAR PODEN PRESENTAR A SÚA PROPOSTA REPRESENTADA NUN DEBUXO E ENTREGALAS ÁS SÚAS TITORAS.

O DÍA 24 DE OUTUBRO, DÍA DA CONMEMORACIÓN DAS BIBLIOTECAS ESCOLARES, REALIZARASE A VOTACIÓN E SE EXPOÑERÁ A MASCOTA GAÑADORA NO “MURAL DE NOTICIAS” DA BIBLIOTECA.

TODAS AS PROPOSTAS SERÁN EXPOSTAS NOS MURAIS DA ESCOLA.

ANIMÁVEDOS A PARTICIPAR!

SERÁ UNHA EXPERIENCIA MOI DIVERTIDA!