Ed. infantil

INAGURACIÓN DO PARQUE

Dende o venres pasado podemos dar por inagurado o parque que se instalou no patio da escola. Aínda que esta semana non acompañou o tempo para desfrutalo seguro que de contado os máis pequenos sobretodo, farán un bo uso del.

BENVIDOS!!!

Familias,

Xa que pouco a pouco nos imos aclimatando á rutina, e dado por rematado o Período de Adaptación dos máis pequenos de 4º de E.I., é o momento de darlles a BENVIDA Á ESCOLA!

Este é o comezo e para outros a continuidade do que vai a ser o seu discorrer polas diferentes etapas educativas, comeza unha viaxe na que o equipaxe é lixeiro: ILUSIÓN, GANAS DE APRENDER E DE DESCUBRIR O MUNDO QUE OS RODEA. A maleta desta viaxe, cada vez irá cargándose de peso e responsabilidade, pero será cuestión de que escola e familia camiñemos xuntos para aliviar o peso das mesma ós vosos fill@s e nosos alumn@s.

BENVIDOS Á FASCINANTE AVENTURA DE APRENDER !!!

Fotos El Progreso.

O día 28 de setembro fixéronnos unha foto para "El Progreso". Saímos tod@s xenial!!

INFANTIL E 1º CICLO PRIMARIA

2º E 3º CICLO DE PRIMARIA