ANPA

AXUDAS ANPA

No DOG do 11 de febreiro, publicouse a resolución do 8 de xaneiro de 2021, da Secretaría Xeral da Igualdade, pola que se establecen as bases reguladoras das axudas destinadas a financiar actividades de promoción da igualdade e de prevención da violencia de xénero, financiadas en desenvolvemento do Pacto de Estado contra a violencia de xénero, para as asociacións de nais e pais do alumnado de centros educativos de Galicia, e se procede á súa convocatoria para o ano 2021 (código de procedemento SI449B).

TRABALLANDO NO HORTO ESCOLAR

Boas,

Vaia por diante o noso agradecemento ás familias, por botarnos unha man co horto escolar, pois estánnos brindando toda a axuda para poñelo a funcionar.

Hoxe estivemos traballando nel e xa comezamos a facer cartaces para organizar as nosas prantas...mirade que bonitiños!

OBXECTIVOS DA A.N.P.A "Bidueiros", a asociación de nais e pais do alumnado do CEIP de Baamonde

Dentro do programa está:

• Representar ante a comunidade escolar os intereses dos socios e, por extensión, de todos os pais e nais do alumnado do centro.
  • Trasladar ás nais e pais toda a información que poida ser do seu interese.
  • Desenvolver actividades encamiñadas á formación das nais e dos pais.
  • Organizar e supervisar as actividades extraescolares  dirixidas a alumnado e familias.
  • Colaborar nas actividades complementarias do centro, tanto con apoio organizativo como económico.
  • Informar á comunidade educativa de todas as axudas das que se teña coñecemento.