Boas novas!

Despois de moitas propostas, todas moi boas e divertidas, e da votación de todo o alumnado e profesoras do centro... xa temos mascota na biblioteca da escola!

INAGURACIÓN DO PARQUE

Dende o venres pasado podemos dar por inagurado o parque que se instalou no patio da escola. Aínda que esta semana non acompañou o tempo para desfrutalo seguro que de contado os máis pequenos sobretodo, farán un bo uso del.

A biblioteca informa

COMENZAMOS O CONCURSO PARA ELIXIR A MASCOTA DA BIBLIOTECA!

OS NENOS E NENAS QUE QUEIRAN PARTICIPAR PODEN PRESENTAR A SÚA PROPOSTA REPRESENTADA NUN DEBUXO E ENTREGALAS ÁS SÚAS TITORAS.

O DÍA 24 DE OUTUBRO, DÍA DA CONMEMORACIÓN DAS BIBLIOTECAS ESCOLARES, REALIZARASE A VOTACIÓN E SE EXPOÑERÁ A MASCOTA GAÑADORA NO “MURAL DE NOTICIAS” DA BIBLIOTECA.

TODAS AS PROPOSTAS SERÁN EXPOSTAS NOS MURAIS DA ESCOLA.

ANIMÁVEDOS A PARTICIPAR!

SERÁ UNHA EXPERIENCIA MOI DIVERTIDA!

EXHIBICIÓN MILITAR

FAMILIAS,

Informárvos de que mañá xoves día 9 de Outubrbo, terá lugar unha exhibición de material militar entre as 11.30 H e as 13.30 H por parte dos militares do  destacamento de Parga.Exhibicion

TARXETA SANITARIA

Familias,

Dende o centro estámosvos pedindo unha copia da tarxeta sanitaria do alumnado para custodiala no seu expediente e facer uso dela (esperemos non ter que facelo) en caso de enfermidade ou accidente dalgún neno/a. Polo que vos pedimos no-la fagades chegar coa maior brevidade. Moitas grazas.

A BIBLIOTECA

QUERIDAS FAMILIAS!

A PEDIDO DO ALUMNADO DO CENTRO E PARA UNHA MELLOR ORGANIZACIÓN DO HORARIO DALGUNHAS FAMILIAS, ESTENDERASE "A MESA DE LIBROS USADOS" ATA O DÍA 9 DE OUTUBRO. O DÍA MARTES TAMÉN ESTARÁN ABERTAS AS PORTAS POLA TARDE.

GRAZAS POLA VOSA COLABORACIÓN!

BENVIDOS!!!

Familias,

Xa que pouco a pouco nos imos aclimatando á rutina, e dado por rematado o Período de Adaptación dos máis pequenos de 4º de E.I., é o momento de darlles a BENVIDA Á ESCOLA!

Este é o comezo e para outros a continuidade do que vai a ser o seu discorrer polas diferentes etapas educativas, comeza unha viaxe na que o equipaxe é lixeiro: ILUSIÓN, GANAS DE APRENDER E DE DESCUBRIR O MUNDO QUE OS RODEA. A maleta desta viaxe, cada vez irá cargándose de peso e responsabilidade, pero será cuestión de que escola e familia camiñemos xuntos para aliviar o peso das mesma ós vosos fill@s e nosos alumn@s.

BENVIDOS Á FASCINANTE AVENTURA DE APRENDER !!!

Menú de comedor mes de outubro

Queridas familias!

Aquí vos deixamos o menú do mes de outubro!

MESA DE LIBROS USADOS

Durante a primeira semana do mes de Outubro estamos a levar a cabo unha "MESA DE LIBROS USADOS", de distintas temáticas: novelas, poesías, arte, xeografía, historia...  A idea é achegar a biblioteca as familias.

O HORARIO SERÁ DE 09.30 H a 11.45 H    Agardamos a vosa visita! Esperámosvos!

REUNIÓN INICIAL CURSO 2019/2020

O martes  1 DE OUTUBRO a partir das 16.00 h da tarde, convocarásevos a 1 reunión co claustro de mestres do colexio con caracter informativo e para así ir coñecéndonos tod@s. Nos próximos días será enviada unha circular con esta información. Esperámosvos!!