FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO, AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO ESCOLAR 2018/19

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS                  LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS

LISTAXE PROVISIONAL DE EXCLUÍDOS                  LISTAXE DEFINITIVA DE EXCLUÍDOS

PRAZOS FONDO DE LIBROS, AXUDA LIBROS E AXUDA MATERIAL

DATA
Presentación da solicitude para participar no fondo de libros, axuda libros e axuda material Ata o 22 xuño
Devolución dos libros de texto do fondo de libros en préstamo ou adquiridos co VALE de axuda libros (3º a 6º de educación primaria) Ata o 16 xuño
Publicación listaxe provisional de solicitudes admitidas e de solicitudes excluídas do FONDO DE LIBROS 9 xullo
As persoas interesadas poderán reclamar nos dous días seguintes á publicación da listaxe provisional 10 e 11 de xullo
Publicación listaxe definitiva de solicitudes admitidas e de solicitudes excluídas do FONDO DE LIBROS 13 xullo
Recollida do vale de AXUDA LIBROS e AXUDA MATERIAL do 3 ó 7 de xullo ou en setembro
Recollida dos libros en préstamo do FONDO DE LIBROS do 3 ó 7 de setembro

NORMATIVA

Decreto 11/2009, do 8 de xaneiro, polo que se aproba o Regulamento da Lei 9/2007, do 13 de xuño, de subvencións de Galicia (DOG nº 20 do 29 de xaneiro de 2009).

Obxecto

1. Esta orde ten por obxecto regular, no ámbito dos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia sostidos con fondos públicos e para o curso 2018/19, o procedemento ED330B relativo:

a) Á participación no fondo solidario de libros de texto do alumnado matriculado en 3º, 4º, 5º e 6º de educación primaria e en 1º, 2º, 3º e 4º de educación secundaria obrigatoria; cursos en que, necesariamente, se manterán os libros de texto do curso 2017/18.

b) Á convocatoria de axudas para adquirir libros de texto destinadas ao alumnado matriculado en 1º e 2º de EP e en educación especial; así como as axudas que pode recibir o alumnado incluído nas disposicións adicionais primeira e segunda desta orde.

A quen vai dirixido?

Aquelas familias con alumnado matriculado en centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia sostidos con fondos públicos nas modalidades de gratuidade solidaria que se relacionan a seguir:

- Fondo solidario de libros de texto do alumnado matriculado en 3º, 4º, 5º e 6º de EP e 1º, 2º, 3º e 4º de ESO.

- Axudas para adquirir libros de texto destinadas ao alumnado matriculado en 1º e 2º de EP e EE, así como as axudas que pode recibir o alumnado incluído na disposición adicional primeira da orde.

- Axudas para material escolar destinadas ao alumnado matriculado en EP, ESO e EE.

Obrigas das persoas beneficiarias.

As persoas beneficiarias de libros procedentes do fondo solidario do centro ou de axudas para adquirir libros de texto terán as seguintes obrigas:

Requisitos

1. Ao rematar o curso 2017/18, o alumnado beneficiario de libros de texto ou do material substitutivo dos libros cando sexa reutilizable, tanto se o recibiron do fondo solidario como se o adquiriron coa axuda para libros de texto, deberá devolvelo ao centro para a súa incorporación ao fondo solidario para o curso 2018/19.

O prazo máximo para devolvelos será o 22 de xuño de 2018.

Prazo

Prazo de presentación: ABERTO

22/05/2018 - 22/06/2018

Documentación para a presentación

• As persoas interesadas deberán achegar coa solicitude (anexo I) a seguinte documentación:
    • a) Anexo II (comprobación de datos dos membros computables da unidade familiar).
    • b) Copia do libro de familia onde figuren todos os membros computables. Nos casos en que non teñan libro de familia ou este non reflicta a situación en 31 de decembro de 2016, poderán acreditar o número de membros utilizando, entre outros, algún dos seguintes medios:
      • 1º. Sentenza xudicial de separación ou divorcio ou, de ser o caso, convenio regulador onde conste a atribución da custodia do/da menor.
      • 2º. Certificado ou volante de convivencia.
      • 3º. Informe dos servizos sociais ou do órgano equivalente do concello onde resida a familia.

Forma de presentación.

En convocatorias anteriores a solicitude podíase presentar presencialmente no centro ou en calquera en calquera do lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo.

Na convocatoria actual os cidadán poderán, ademais, realizar a solicitude accedendo á aplicación Fondolibros, e unha vez que teñan cubertos todos os datos deberán gardala, obtendo así o número de solicitude, e posteriormente poderán optar polas seguintes formas de presentación:

• Presentación no centro: Neste caso imprimirán a solicitude e o anexo II e presentaranos no centro (debidamente asinados), xunto coa documentación (A solicitude xa terá asignado un número pola aplicación e o centro pode recuperala).
  • Presentación na Sede Electrónica da Xunta de Galicia. Neste suposto o centro recibirá un aviso no seu correo electrónico que lle informará de que ten solicitudes presentadas por esta vía.

Solicitude (Anexo I e II)

MÁIS INFORMACIÓN NA SEDE ELECTRÓNICA DA XUNTA DE GALICIA