Blogues

MÁSCARAS PARA ALUMNADO

Aquí podedes consulatar a orde do 6 de novembro que regula os criterios e procedemento para a distribución de máscaras entre alumnado de primaria.

XORNADAS FORMATIVAS PARA FAMILIAS AULA VIRTUAL

Unha vez rematadas as xornadas formativas para as familias de 3º a 6º de primaria, estamos xa a programar a formación en páxina web do colexio e videoconferncia na plataforma Cisco Webex para o resto de familias.

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR

Clica aquí para máis información

Clica aquí para acceder ás novas do noso colexio.

Un clic para el cole

Información:

¡Ayudemos a nuestro centro educativo!

Visita la web http://bit.ly/unclicparaelcole y participa en la iniciativa de Amazon para apoyar a nuestros centros educativos de forma gratuita.

Amazon donará un porcentaje de tus compras en forma de crédito virtual que el centro podrá usar para solicitar los productos que necesita.

El éxito depende de tu participación y no cuesta nada. ¡Únete!

Como indica a información de AMAZON, teredes que atopar o colexio no buscador de centros. Podedes escribir "As Forcadas". así atopará a nosa escola. Como aparece para infantil e primaria, é mellor que escollades primaria.

Unha vez feito isto con iniciar sesión na conta de Amazon de cada un xa está listo.

Grazas pola vosa colaboración.

Se tendes algunha pregunta sobre isto podedes contactar coa dirección do centro.

ceip.asforcadas@edu.xunta.gal

Normas Biblioteca 2020/2021

No seguinte enlace podedes ver as normas de usa da biblioteca para o curso 2020/2021

HORARIO E MATERIAL

Aquí podedes atopar o horario deste curso 2020 - 2021 e o material escolar que imos precisar.

Seguridade no colexio

PLAN DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID

Un familiar ten unha sospeita de ser positivo, que facer?

Os conviventes dunha persoa con síntomas compatibles coa Covid (alumno/a ou profesional) que se encontre á espera do resultado, evitarán as interaccións sociais que sexan prescindibles ata que se confirme o resultado, pero non será necesario que garden corentena no domicilio, podendo acudir tanto á escola como ao seu posto de traballo.

Cales son os síntomas de Covid?

Enquisa diaria

Que pasa se antes de vir a escola hai síntomas de Covid?

Diante da aparición de polo menos un dos síntomas que aparece na enquisa os proxenitores non enviarán ao alumno/a á clase e solicitarán consulta co seu médico ou pediatra.

Que pasa se o meu fillo/a ten síntomas durante a xornada escolar?

Será acompañado/a á zona de illamento, chamarase á familia para que o/a recolla e haberá que solicitar cita co/a pediatra.

Concurso Costa da Mote

Vídeo Fin de Curso

Letras Galegas

Este ano as Letras Galegas 2020 se lle adican a figura do escritor Carvalho Calero.

Aínda que van ser unhas Letras Galegas un pouco estrañas, o coordinador do Equipo de Dinamización da Lingua Galega quérevos achegar un xogo que seguro vos vai gustar.

Trátase de escapar dunha casa pasando probas pero antes debedes descubrir onde están o libros de Carvalho Calero.

O xogo esta feito por Alba Carril Casanova do CPI de Vedra e Ana Sánchez Sanmartín do CEIP Arquitecto Casas Novoa.

Titorial para poder ter titorías por videoconfencia.

Segue estes pasos para poder ter titorías por videoconferencia. Esta aplicación foi proporcionada ao profesorado por parte da Xunta de Galicia.

SEMANA DO LIBRO

Dende o CEIP As Forcadas queremos recordarvos que esta semana do 20 ao 24 de abril conmemórase a semana do libro.

Dadas as especiais circunstancias, non o poderemos festexar como se merece, pero aínda así queremos salientar a importancia dos libros e da lectura na nosa vida.

Por iso gustaríanos proporcionarvos acceso a algúns materiais de lectura gratuíta online.

Por suposto, é solo unha proposta de lectura optativa, xa que seguro que estades a ler moito e nas vosas casas atopades moitos outros libros e lecturas.

Ánimo e Saúde

Pulsa aquí