Antroido

AS ORDES DO MECO 2019

Estamos a puntiño de comezar esa festa que tanto nos gusta: O entroido

E para que poidades ir preparando todo con calma aquí vos deixamos as ordes do meco.

AS ORDES DO MECO 2019

UN ENTROIDO MOI INTERNACIONAL!!!

05/03/2017 21:50
Europe/Madrid

Este ano o noso entroido foi moooiiiii internacional, o alumnado do noso centro se caracterizou para acercarnos un anaquiño dos diferentes países que están investigando!

Pinchen na imaxe e vexan a reportaxe que nos enviaron desde a biblioteca!!!

RECURSOS PARA TRABALLAR O ENTROIDO

Semana do Entroido (1-5 Febreiro)

SEMANA DE ENTROIDO 2016

(1 ao 5 de Febreiro)

Durante a vindeira semana imos celebrar no centro o Entroido. Cada día da semana adicarémolo a unha temática e os nenos poderán disfrazarse cun disfraz ou cun pequeno complemento alusivo ao tema. (Non é preciso mercar os disfraces, nin é obrigatorio participar). As temáticas serán:

·        Luns: Olimpiadas.

·       Martes: terror.

·       Mércores: profesións.

·       Xoves: o mar.

·       Venres: libre

O venres será a festa de Entroido, os alumnos de terceiro e cuarto serán os encargados nesta ocasión, de traer a merenda para o resto dos seus compañeiros. Para esta celebración traeán postres de Entroido (orellas, filloas, biscoitos, …).Os nenos alérxicos e intolerantes virán coas as súas propias merendas.

Máis info sobre o Entroido premendo neste enlace

UN ENTROIDO DE CINE!!

ESTE ANO OS NENOS DISFRUTARON DUN ENTROIDO DE CINE, DURANTE TODA A SEMANA TRANSFORMÁMONOS EN PERSONAXES DE PELÍCULAS; E O VENRES, UNHA ESPECTACULAR FESTA CON POSTRES CASEIROS TÍPICOS DO ENTROIDO, DESFILES, ACTUACIÓNS, MÚSICA....

O VÍDEO E LONGO PERO AS FOTOS LLE QUEDARON CHULISIMAS AO PROFE JOSE. ESPERAMOS QUE VOS GUSTE!!

ENTROIDO 2014

ESTE ANO NO NOSO CENTRO TENTAMOS RECUPERAR A TRADICIÓN DOS COMPADRES E DAS COMADRES, FIXEMOS UNHA GRAN FESTA E PASÁMOLO FENOMENAL.

AQUÍ VOS DEIXO UNHAS FOTIÑOS!!!

RECURSOS PARA O ENTROIDO

COMEZA O ENTROIDO!!! O MÉRCORES DE DEPORTISTAS!!

XA COMEZOU O ENTROIDO NA SANGRIÑA!!

Así foi o noso entroido 2.013