Antroido

UN ENTROIDO MOI INTERNACIONAL!!!

05/03/2017 21:50
Europe/Madrid

Este ano o noso entroido foi moooiiiii internacional, o alumnado do noso centro se caracterizou para acercarnos un anaquiño dos diferentes países que están investigando!

Pinchen na imaxe e vexan a reportaxe que nos enviaron desde a biblioteca!!!

RECURSOS PARA TRABALLAR O ENTROIDO

Semana do Entroido (1-5 Febreiro)

SEMANA DE ENTROIDO 2016

(1 ao 5 de Febreiro)

Durante a vindeira semana imos celebrar no centro o Entroido. Cada día da semana adicarémolo a unha temática e os nenos poderán disfrazarse cun disfraz ou cun pequeno complemento alusivo ao tema. (Non é preciso mercar os disfraces, nin é obrigatorio participar). As temáticas serán:

·        Luns: Olimpiadas.

·       Martes: terror.

·       Mércores: profesións.

·       Xoves: o mar.

·       Venres: libre

O venres será a festa de Entroido, os alumnos de terceiro e cuarto serán os encargados nesta ocasión, de traer a merenda para o resto dos seus compañeiros. Para esta celebración traeán postres de Entroido (orellas, filloas, biscoitos, …).Os nenos alérxicos e intolerantes virán coas as súas propias merendas.

Máis info sobre o Entroido premendo neste enlace

UN ENTROIDO DE CINE!!

ESTE ANO OS NENOS DISFRUTARON DUN ENTROIDO DE CINE, DURANTE TODA A SEMANA TRANSFORMÁMONOS EN PERSONAXES DE PELÍCULAS; E O VENRES, UNHA ESPECTACULAR FESTA CON POSTRES CASEIROS TÍPICOS DO ENTROIDO, DESFILES, ACTUACIÓNS, MÚSICA....

O VÍDEO E LONGO PERO AS FOTOS LLE QUEDARON CHULISIMAS AO PROFE JOSE. ESPERAMOS QUE VOS GUSTE!!

ENTROIDO 2014

ESTE ANO NO NOSO CENTRO TENTAMOS RECUPERAR A TRADICIÓN DOS COMPADRES E DAS COMADRES, FIXEMOS UNHA GRAN FESTA E PASÁMOLO FENOMENAL.

AQUÍ VOS DEIXO UNHAS FOTIÑOS!!!

RECURSOS PARA O ENTROIDO

COMEZA O ENTROIDO!!! O MÉRCORES DE DEPORTISTAS!!

XA COMEZOU O ENTROIDO NA SANGRIÑA!!

Así foi o noso entroido 2.013

Adianto montaxe Entroido 2013

2012!! un entroido de película!! (as fotos)

Este ano na sangriña disfrazámonos de películas, por iso os de infantil  de 101 dálmatas, os de 6º de 4 bodas e un funeral, os de 1º de asterix e Obleix, etc.