BENVIDOS Á WEB DO CEIP A SANGRIÑA

Antroido

AS ÓRDENES DO MECO 2020

NA SANGRIÑA O CARNAVAL DISFRÚTASE AO MÁXIMO DURANTE TOOODA A SEMANA. XA QUE TÓDOLOS DÍAS DISFRAZÁMONOS SEGUINDO AS ÓRDENES DO NOSO MECO "MANOLO"; É MOI DIVERTIDO E DISFRUTAMOS MOITÍSIMO!!! AQUI ESTÁN AS FOTOS!!

ENTROIDO 2020

COMO TÓDOLOS ANOS PARA CELEBRAR O ENTROIDO FIXEMOS O NOSO TRADICIONAL DESFILE NO PATIO DO COLEXIO. A TEMÁTICA DESTE ANO FOI O MAR; AQUÍ ESTÁN OS NOSOS NENOS E NENAS:

3 ANOS: PEIXES

4 ANOS: PIRATAS

5 ANOS: PEIXES

1º PRIMARIA: MEDUSAS

2º PRIMARIA: POLBOS E MERGULLADORES

3º PRIMARIA: ESTRELAS DE MAR

4º PRIMARIA: BAÑISTAS

5º PRIMARIA: LIXO

6º PRIMARIA: PESCADORES

XA CHEGA O CARNAVAL!

Queridas familias:

Durante a semana do 17 ao 21 de febreiro celebraremos o  Entroido no centro, as actividades comezarán o venres 14 coa colocación do noso Meco e a primeira copla de Entroido.

As ordes serán as seguintes:

LUNS 17: Deportes

“Se en forma queres estar

Algún deporte deberás practicar”.

MARTES 18: Profesións

“Mestr@? Perruqueir@? Futbolista?

Trae algo para adiviñar

ao que de maior te vas dedicar!”

MERCORES 19: Superheroes e superheroínas.

“Se deste día queres desfrutar

en superheroe ou superheroína te deberás transformar”

XOVES 20: Día libre.

“O xoves escolles ti!!!

Do que che apeteza poderás vir!”

VENRES 21: O mar.

“Chegou o día grande!

Hoxe todos imos desfilar,

converteremos a Sangriña no fondo do mar!”

AS ORDES DO MECO 2019

Estamos a puntiño de comezar esa festa que tanto nos gusta: O entroido

E para que poidades ir preparando todo con calma aquí vos deixamos as ordes do meco.

AS ORDES DO MECO 2019

UN ENTROIDO MOI INTERNACIONAL!!!

05/03/2017 21:50
Europe/Madrid

Este ano o noso entroido foi moooiiiii internacional, o alumnado do noso centro se caracterizou para acercarnos un anaquiño dos diferentes países que están investigando!

Pinchen na imaxe e vexan a reportaxe que nos enviaron desde a biblioteca!!!

RECURSOS PARA TRABALLAR O ENTROIDO

Semana do Entroido (1-5 Febreiro)

SEMANA DE ENTROIDO 2016

(1 ao 5 de Febreiro)

Durante a vindeira semana imos celebrar no centro o Entroido. Cada día da semana adicarémolo a unha temática e os nenos poderán disfrazarse cun disfraz ou cun pequeno complemento alusivo ao tema. (Non é preciso mercar os disfraces, nin é obrigatorio participar). As temáticas serán:

·        Luns: Olimpiadas.

·       Martes: terror.

·       Mércores: profesións.

·       Xoves: o mar.

·       Venres: libre

O venres será a festa de Entroido, os alumnos de terceiro e cuarto serán os encargados nesta ocasión, de traer a merenda para o resto dos seus compañeiros. Para esta celebración traeán postres de Entroido (orellas, filloas, biscoitos, …).Os nenos alérxicos e intolerantes virán coas as súas propias merendas.

Máis info sobre o Entroido premendo neste enlace

UN ENTROIDO DE CINE!!

ESTE ANO OS NENOS DISFRUTARON DUN ENTROIDO DE CINE, DURANTE TODA A SEMANA TRANSFORMÁMONOS EN PERSONAXES DE PELÍCULAS; E O VENRES, UNHA ESPECTACULAR FESTA CON POSTRES CASEIROS TÍPICOS DO ENTROIDO, DESFILES, ACTUACIÓNS, MÚSICA....

O VÍDEO E LONGO PERO AS FOTOS LLE QUEDARON CHULISIMAS AO PROFE JOSE. ESPERAMOS QUE VOS GUSTE!!

ENTROIDO 2014

ESTE ANO NO NOSO CENTRO TENTAMOS RECUPERAR A TRADICIÓN DOS COMPADRES E DAS COMADRES, FIXEMOS UNHA GRAN FESTA E PASÁMOLO FENOMENAL.

AQUÍ VOS DEIXO UNHAS FOTIÑOS!!!