DOCUMENTOS DE CENTRO

NORMAS DE ORGANIZACIÓN E FUNCIONAMENTO DO CENTRO

NO DOCUMENTO ADXUNTO PODERES VER O DOCUMENTO QUE RECOLLE TODAS AS NORMAS DE ORGANIZACIÓN E FUNCIONAMENTO DO NOSO CENTRO.

PLAN DE IGUALDADE 2019

AQUÍ ESTÁ O NOSO RECENTE PLAN DE IGUALDADE; CLICADE NO ARQUIVO ADXUNTO E O VEREDES!!

PROGRAMACIÓN XERAL ANUAL CURSO 2019-20

AQUÍ ESTA A PROGRAMACIÓN XERAL DO PRESENTE CURSO ESCOLAR.

CLICADE NO ARQUIVO ADXUNTO!!

O COLE CUMPLE 40 ANOS!!

O Cole cumple 40 anos!
No ano 1.979 iniciouse o longo camiño, que chega ata o día de hoxe, do Colexio A Sangriña. O seu nome inicial foi Colexio Público Comarcal de E.X.B A Sangriña e na actualidade a súa denominación é Centro de Educación Infantil e Primaria A Sangriña.
Dende entón foron moitos os/as alumnos/as e mestres que participaron neste longo recorrido. Xuntos escribiron a súa historia que esperamos siga forxándose durante moitos anos máis.
Queremos compartir esta celebración con tódolos antiguos alumnos, nais, pais e mestres que aquí conviviron.
FELIZ  40 ANIVERSARIO!

Organigrama do CEIP A Sangriña

Desde estas ligazóns, poderás coñecer o equipo humano que está detras do CEIP A Sangriña: