EDLG

INICIAMONOS NA CORRESPONDENCIA ESCOLAR

O alumnado de 1º de E.P. iniciouse na actividade de “Correspondencia escolar” organizada polo EDLG. Nela  cada equipo cooperativo de 1º de E.P. escribiulle unha carta aos equipos de 4º de E.P. coa finalidade de coñecerse e intercambiar experiencias.

Por desgraza durante este curso non puidemos realizar actividades conxuntas de carácter presencial, pero iso non quere dicir que non sei poidan atopar outros medios. E sen dúbida atopamos a forma.

A continuación poden observar unha pequena do marabilloso proceso:

Con agarimo,

O EDLG.

NOMEAMOS OS PRODUTOS DA NOSA HORTA

Ao longo do curso estivemos sementando diferentes produtos (cenorias, leitugas, remolachas, brócoli…) tal como se recolleu en entradas anteriores.

Esta semana o alumnado de 1º de E.P. estivo nomeando os produtos que podemos atopar actualmente na horta. Coa finalidade de dar a coñecer o nome dos produtos, en galego, de xeito que todas e todos poidamos enriquecernos de xeito conxunto.

A continuación poden observar un vídeo do proceso:

Con agarimo,

O EDLG.

II EDICIÓN “DEBATENDO APRENDO”

No curso 2019/2020 desenvolveuse a I Edición de “Debatendo Aprendo” onde o proceso e resultado obtido foi marabilloso. Por iso, decidimos continuar con dita actividade durante o presente curso académico, xa que o EDLG é consciente da importancia de fomentar o espírito crítico nas nosas nenas e nenos.

Neste caso, a segunda edición de “Debatendo aprendo” está protagonizada polo alumnado de e 2ºA de Educación Primaria

As temáticas escollidas para o debate do primeiro trimestre foron seleccionadas tendo en conta as inquedanzas do alumnado de ambos grupos. O alumnado de 6º de E.P. debateu sobre “Problemas na convivencia escolar” mentres que o alumnado de 2ºA de E.P. sobre “Xoguetesno patio: tipos de xoguetes e a posibilidade de compartilos antes e durante a pandemia”.

Sen máis, a desfrutar deste fantástico traballo!

PREME AQUÍ PARA VISUALIZAR O VÍDEO