Saída

A GALIÑA AZUL CHEGOU A GUARDA!!!

Unha galiña azul  con plumas vermellas nunha á achegouse A Guarda!!! Dicen que paseaba  toda tranquila polo auditorio de San Benito.

- Que está pasando?

- Calma! Acougade!

- É a protagonista dun dos contos máis coñecido polos nenos do autor Carlos Casares

- Pero, escapou do conto?

-Nonnn.

Se queres saber que pasa clica no enlace!

Esta representación da  Galiña azul, do autor Carlos casares, correu a cargo de  Fran Rei. Grazas ao Concello por ternos convidado.

FOMOS AOS CONCERTOS DIDÁCTICOS

Coma cada ano por estas datas, os profes e alumnos do conservatorio  invítannos a un concerto didáctico.

Os futuros músicos póñense un chisco nerviosos, os profes tamén... e sabedes por que?

Porque levan todo o que vai de curso estudando, practicando e gústalles facelo perfecto.

Sabemos do esforzo que realizan e por iso  os nosos parabéns para todos!!!

Visitamos a exposición Guerreiros de Terracota

Os alumnos de 3º,4º,5º,e 6º de primaria visitaron a exposición Os Guerreiros de Terracota.

Alí descubriron a réplica do impresionante conxunto escultórico, o xacemento arqueolóxico máis grande do mundo, datado no ano 211 antes de Cristo onde se reproduce a maxía do foso  onde se atopan as pezas orixinais.

Descubriron que  cada un dos Guerreiros é único. Cambian as súas roupas, peiteados, expresións,armas...

Tamén que as mandou facer, por que e diversos obxectos que reflexan parte da cultura nesas data,

Foi unha visita moi interesante!!!

SAÍDA DOS NENOS DE 5 ANOS A CLÍNICA DE FISIOTERAPIA E OSTEOPATÍA ANMA!!

OS NENOS E AS NENAS DE 5 ANOS ESTÁN FACENDO UN PEQUENO PROXECTO SOBRE FAUSTINO, O ESQULETO QUE TEÑEN COMA "MASCOTA" NA SÚA AULA; TRABALLARON OS NOMES DOS ÓSOS, AS SÚAS FUNCIÓNS, ETC.

Achádego no monte Santa Trega!

No monte Santa Trega fíxose un achádego excepcional : unha cabeza esculpida en pedra duns 15 cm de alto.

Fai clic esquerdo na imaxe para máis info

Visita ao Monte Trega

Os nosos nenos e nenas de Primaria do cole foron de visita ao Monte Trega . Unha fermosa excursión onde estiramos as pernas e fixemos un montón de actividades en común.

Máis info nos blogues seguinte :