Skip to Content

BENVIDOS Á WEB DO CEIP A SANGRIÑA       

Audición e Linguaxe

PARA ENREDAR: VEXO, VEXO

Ola nenos/as

Hoxe propoñémosvos xogar a o veo veo. Seguro que todos sabedes como se xoga.

Collemos unha tarxeta e vamos dando pistas o restos dos participantes a través da retahíla:

➢ VEXO VEXO

➢ QUE VES??

➢ UNHA COUXIÑA

➢ QUE COUSIÑA É

➢ empeza por ..., é de cor.....

 

PARA ENREDAR: XOGO EN FAMILIA

HOXE VOS PROPOÑEMOS UN XOGO FAMILIAR “ XOGO EN FAMILIA”

O xogo consiste en coller unha tarxeta e representar a imaxe que nela aparece.

O Obxectivo do xogo é que os adversarios adiviñen a palabra. Si a adiviñan gañan a tarxeta.

Se non a adiviña a tarxeta queda no equipo que a explicou.

Gaña o que máis tarxetas consiga.

A representación da imaxe da tarxeta pode facerse en 8 categorías diferentes ( cada carta especifica que

categoría temos que interpretar). Debese avisar os adversarios que categoría imos utilizar antes de

empezar a representar

 

1. MÍMICA

2. DEBUXO

3. SOLO 2 PALABRAS( debese explicar a palabra correspondente a imaxe utilizando só dúas

palabras coas que garde relación)

4. BUSCA OBXECTOS QUE AS SÚAS LETRAS FORMEN A PALABRA (nos referimos a

letra inicial dos obxectos. Por exemplo se a palabra a adiviñar é CASA podemos dicir

obxectos coma Cama-Arbore-Sapo-Avión)

5. 10 SEGUNDOS PARA EXPLICALO

6. ESCRIBE A PALABRA QUITANDO AS VOGAIS

7. TELÉFONO AVARIADO( tense que explicar a palabra falando entrecortado como cando

falamos polo móbil e nos quedamos sen cobertura ou pasamos por unha ponte)

8. EXPLÍCAO CANTANDO EN 5 SEGUNDOS

 

PARA ENREDAR: MÍMICA

MIMO 

Se trata del clásico juego de mímica, el cual no sólo permite mimar las acciones representadas en las cartas, sino también entrenar el lenguaje oral (por ejemplo: hacer adivinar la acción, describiéndola), trabajar el vocabulario de las acciones y los verbos.  

Los dibujos muestran diferentes categorías: animales, instrumentos musicales, transportes, objetos de la vida diaria, prendas de vestir y acciones y profesiones. 

Basta imprimir y recortar las imágenes, cuya categoría está determinada por un color. 

 

PARA ENREDAR: NI SI NI NO

Hoxe, vos traemos unha adaptación do xogo "Ni si, ni no" A idea que vos

compartimos consiste en imprimir as tarxetas do xogo ou facer as vosas propias de

xeito caseiro e poñelas boca abaixo sobre a mesa. Cada xogador, por quendas,

sacará a súa carta e entregaralla ao seu rival que lle preguntara o que esta escrito

nela. O xogador respondera ao que lle pregunten sen utilizar nin si nin no. . É ideal

para traballar conversación espontánea, razoamento lóxico, argumentación, puntos

de vista, creación e defensa de opinións... E ademais trata temas sociais que

sempre es interesante traballar. ¿Que os parece?

Mais abaixo podedes atopar exemplos de tarxetas por niveis según a idade

Nivel 1: 1º e 2º

Nivel 2: 3º e 4º

Nivel 3: 5º e 6º

 

 

PARA ENREDAR: PASAPALABRA

¡Bos días! Hoxe propoñémosvos o xogo "pasapalabra" (alumnado de 1º a 6º de Educación Primaria).

No adxunto deixovos o documento con 5 pasapalabras, elaborados por burbuja del lenguaje.blospot.com.es
Veñen incluídas unas tarxetas coas que cada xogador pode corrixir as palabras que ha escrito correctamente (coloreándoas en verde), y contando ao final o número total de acertos. Para os que non tedes como imprimilas, podedes debuxar o voso propio rosco ou xogar de xeito oral facendo  que outra persoa vos lea as definicións e contestar oralmente.

Espero que vos guste.

 

PARA ENREDAR: O XOGO DOS 10 SEGUNDOS

Neste para enredar propoñémosvos un xogo en familia no que se traballa fluidez verbal, categorización de palabras e vocabulario!

Distribuir contido


by Dr. Radut