3º Ciclo

CHARLA SOBRE VIOLNCIA DE XÉNERO NO CONTEXTO DIXITAL

Hoxe os alumnos de 5º e 6º tiveronunha Charla moi interesante e instrutiva sobre a violencia de xénero que sofren moitas mulleres no ámbito dixital.

Clica na imaxe e descubre máis da charla!

POR UNHA GALICIA VERDE: NON AO LUME

Durante esta fin de semana sentimos medo, angustia, pena, enfado, rabia.... porque o lume infernal  rodeou  a unha morea de pobos e aos seus habitantes. Vimos imaxes que tardaremos moito tempo en esquecer e que  non queremos que se  repitan xamais.

O luns, foi o tema principal do que falamos en todas as aulas, os incendios e as súas consecuencias. Que lástima sentimos, pero que ganas de volver a ver a nosa Galicia verde!!!

Entre todos fixemos un mural no que cada árbore, representa as nosas ganas de que non se repitan estes atroces incendios e que se recuperen os nosos montes e arredores canto antes.

Todos imos por o noso gran de area para conseguir ver cumplido o noso desexo.

POR UNHA GALICIA VERDE, NON AO LUME!!!

Violencia cero

Os rapaces de 5º e 6º  de primaria acudiron á plaza do reló para participar na actividade organizada pola Deputación Provincial de Pontevedra contra a violencia de xénero.

A artista Ana Aguire foi a encargada de dinamizar a actividade.

Excursión a Manzaneda

Os alumnos e alumnas de 5º e 6º  despediron o curso cunha fantástica excursión a Manzaneda, na que o pasaron xenial.

Viva Manzaneda!

DESPEDIDA DE CECILIA

AQUÍ TEDES AS IMAXE DA DESPEDIDA DA AUXILIAR DE CONVERSA QUE TIVEMOS ESTE CURSO; UNHA PERSOA ALEGRE, TRABALLADORA E  IMPLICADA EN TODOS OS PROXECTOS ESCOLARES

O DÍA DA PAZ EN 5º PRIMARIA

O ALUMNADO DE 5º DE PRIMARIA NA ASIGNATURA DE VALORES CÍVICOS TRABLLARONE  INVESTIGARON SOBRE O DÍA DO PAZ; E, PARA CONMEMORAR ESTE DÍA LLE CONTARON CONTOS AOS NENOS E NENAS DE INFANTIL.

CLICADE NO ENLACE E TEDES MÁIS INFORMACIÓN E FOTOGRAFÍAS:

OS NENOS DE 5º EP CONTÁRONLLE AOS NENOS DE 3º O CONTO DOS TRES PORQUIÑOS NO SAMAÍN!!

ESTE ANO PARA CELEBRAR O SAMAÍN DECIDIMOS QUE OS NENOS E AS NENAS MAIORES LLES CONTARAN HISTORIAS DE MEDO AOS MÁIS PEQUENOS. A HISTORIA QUE LLE CONTARON FOI: OS TRES PORQUIÑOS!!

ESPERO QUE VOS GUSTE TANTO, COMA AOS NENOS E NENAS DE 3º DE PRIMARIA!!

Festival Nadal 2013!! (4º e 6º EP)

hola!!

aquí estan as actuacións dos nenos e nenas de 4º e 6º de educación primaria. A actuación de 5º a subiremos despois das vacacións.

un saúdo e FELICES FESTAS!!