3º Ciclo

Violencia cero

Os rapaces de 5º e 6º  de primaria acudiron á plaza do reló para participar na actividade organizada pola Deputación Provincial de Pontevedra contra a violencia de xénero.

A artista Ana Aguire foi a encargada de dinamizar a actividade.

Excursión a Manzaneda

Os alumnos e alumnas de 5º e 6º  despediron o curso cunha fantástica excursión a Manzaneda, na que o pasaron xenial.

Viva Manzaneda!

DESPEDIDA DE CECILIA

AQUÍ TEDES AS IMAXE DA DESPEDIDA DA AUXILIAR DE CONVERSA QUE TIVEMOS ESTE CURSO; UNHA PERSOA ALEGRE, TRABALLADORA E  IMPLICADA EN TODOS OS PROXECTOS ESCOLARES

O DÍA DA PAZ EN 5º PRIMARIA

O ALUMNADO DE 5º DE PRIMARIA NA ASIGNATURA DE VALORES CÍVICOS TRABLLARONE  INVESTIGARON SOBRE O DÍA DO PAZ; E, PARA CONMEMORAR ESTE DÍA LLE CONTARON CONTOS AOS NENOS E NENAS DE INFANTIL.

CLICADE NO ENLACE E TEDES MÁIS INFORMACIÓN E FOTOGRAFÍAS:

OS NENOS DE 5º EP CONTÁRONLLE AOS NENOS DE 3º O CONTO DOS TRES PORQUIÑOS NO SAMAÍN!!

ESTE ANO PARA CELEBRAR O SAMAÍN DECIDIMOS QUE OS NENOS E AS NENAS MAIORES LLES CONTARAN HISTORIAS DE MEDO AOS MÁIS PEQUENOS. A HISTORIA QUE LLE CONTARON FOI: OS TRES PORQUIÑOS!!

ESPERO QUE VOS GUSTE TANTO, COMA AOS NENOS E NENAS DE 3º DE PRIMARIA!!

Festival Nadal 2013!! (4º e 6º EP)

hola!!

aquí estan as actuacións dos nenos e nenas de 4º e 6º de educación primaria. A actuación de 5º a subiremos despois das vacacións.

un saúdo e FELICES FESTAS!!

MÚISCA MEDIEVAL CON 6º

OS ALUMNOS/AS DE 6º ESTIVERON ESTUDANDO A MÚSICA NA IDADE MEDIA. CANTARON E BAILARON CAS SÚAS MEOLDÍAS. AQUÍ DEIXAMOS UNHA PEQUENA MOSTRA

"LA PULGA Y EL PIOJO" NOVA FUNCIÓN: 18 DECEMBRO AS 18:00 HORAS NO CENTRO CULTURAL

Estimados país e nais, nenos e nenas, a Cooperativa Diversia do CEIP A Sangriña  convídavos a un evento moooooi especi