O MONSTRUO DAS CORES (valores 4 anos)

Este curso os nenos e as nenas de 4 anos en valores, traballaron as emocións a través do conto "O monstruo das cores" e concluíron o proxecto con esta fermosa canción.

Esperamos que vos guste!!

A HORTA DA SANGRIÑA

Comezando co proxecto "Un patio cheo de vida" construímos a nosa horta grazas ao concello, a Diputación e a varios mestres que traballamos arreo para pola en funcionamento. Como a horta aínda se rematou ae pouco este curso solo puidemos prantar leitugas pero, temos a case todo o cole ilusionado e participando nesta experiencia.

As fases para a súa elaboración foron moitas: marcamos a parcela, veu a pala a remexar a terra (xa que nunca se traballara nela), botámoslle abono e a remexemos de novo, construcción do valado (concello), marcar os bancais e por fin comezamos a prantar. Agora imos a regar e a ver como cada día van merando as nosas leitugas. E para espantar aos paxaros... Jessi!! a nosa espantallo, cun tutú de cores axúda a que os paxaros non veñan a nosa horta.

E agora na hora do recero moitos nenos e nenas van ata alí e disfrutan deste novo espazo. Aquí vos deixo un vídeo con algunhas das fotos, espero que vos guste!!

ENTREGA DE PREMIOS DOS PROXECTOS DOS PATIOS!!

AQUÍ ESTÁN AS FOTOS DOS PROXECTOS  E DOS PREMIOS ENTREGADOS, SOBRE O NOSO PATIO!!

ESPERAMOS QUE VOS GUSTE!!

OS NENOS DE 4 ANOS ESTUDAN O CAMIÑO DE SANTIAGO

OS NENOS E AS NENAS DE 4 ANOS AO LONGO DESTE TRIMESTRE FIXERON UNHA GRAN INVESTIGACIÓN SOBRE O CAMIÑO DE SANTIAGO E MÁIS CONCRETAMENTE POLO QUE PASA POLO COLE: O CAMIÑO PORTUGUÉS!!

NO PRIMEIRO VÍDEO CADA UN DELES EXPLICA O SEU TRABALLO, PERO DEUME MOITÍIIISIMO TRABALLO XA QUE TODOS AO PORLLE O MICRO FALABAN MOI BAIXO E A PENAS SE LLES ESCOITA, NON O ÍA A SUBIR PERO DESPOIS DE TANTO ESFORZO POR PARTE DOS NENOS E MIÑA POIS... AQUÍ ESTÁ!!

TEDES QUE POR UNS VOS ALTAVOCES E ESTAR MOI CALADIÑOS E CO VOLUMEN MOI ALTO. PERO MERECE A PENA ESCOITALOS!!

E, PARA REMATAR O PROXECTO, FIXEMOS UN TRAMIÑO DO CAMIÑO,, CONCRETAMENTE DENDE O COLE ATA O ALBERGUE. PERO TIVEMOS QUE PREPARAR AS CREDENCIAIS, AS CUNCHAS, AS MOCHILAS.... PASÁMOLO XENIAL!! PERO ACABAMOS ESGOTADOS!!

TÓMBOLA 2018

O EQUIPO DE DINAMIZACIÓN DA LINGUA GALEGA PARA POTENCIAR E FOMENTAR  O USO  DA NOSA LÍNGUA ORGANIZOU UNHA TÓMBOLA. AO LONGO DO CURSO OS NENOS GAÑABAN PUNTIÑOS POR FALAR E USAR O GALEGO E TAMÉN POLA LECTURA DE CONTOS, DENDE A BIBLIOPEPIÑO

TEMOS QUE AGRADECER A COLABORTACIÓN DO SUPERMERCADO CONSUM, AS FARMACIAS BARBI E LÓPEZ SOBRINO, ASÍ COMA A TODOS OS MESTRES E PERSOAL DO CENTRO QUE APORTARON AGASALLOS E XOGUETES.

AQUÍ VOS DEIXO A REPORTAXE DA XINCANA DE XOGOS TRADICIONAIS QUE FIXEMOS PARA CELEBRAR O DÍA DAS LETRAS GALEGAS, ASI COMA DA TÓMBOLA. ESPERAMOS QUE VOS GUSTE!!

OS NENOS DE 3 ANOS NA GRANXA ESCOLA CORAZÓN DE CARBALLO

O PASADO MARTES 8 DE MAIO OS NENOS E AS NENAS DE EDUCACIÓN INFANTIL, VISITARON A GRANXA ESCOLA MUSICAL, CORAZÓN DE CARBALLO EN TOMIÑO. AQUÍ VOS DEIXO ALGUNHAS FOTIÑOS DOS NENOS E NENAS DE 3 ANOS!! ESPERO UE VOS GUSTE!!!

OS NENOS DE 3 ANOS BAILAN " TROGLODITAS"

AO LONGO DESTE TRIMESTRE OS NENOS E AS NENAS DE 3 ANOS FIXERON UN PROXECTO SOBRE A PREHISTORIA NO QUE FIXERON DENTES DE SABLE CON ARCILLLA, COLARES CON CONCHAS. BARRO, CANTARON CANCIÓNS RELACIONADAS CA TEMÁTICAS, ETC.

AQUÍ VOS DEIXO O VÍDEO CA CANCIÓN QUE APRENDEMOS A BAILAR E CANTAR. E UNHAS FOTOS DAS PINTURAS RUPESTRES QUE FIXEMOS NA NOSA COVA DA CLASE.

ESPERO QUE VOS GUSTE!!

PLANTACIÓN NO MONTE SANTA TEGRA

O XOVES 22 DE FEBREIRO OS NENAS E AS NENAS DE 3 ANOS E DE 1º DE PRIMARIA PARTICIPARON NUNHA PLANTACIÓN NO MONTE SANTA TEGRA ORGANIZADA POLA COMUNIDADE DE MONTES. NESTA OCASIÓN PLATAMOS CASTIÑEIROS NO LUGA ONDE XA PLANTÁRAMOS O ANO PASADO.

FOI UN DÍA FANTÁTICO E SOLO TEMOS AS GRAZAS POR CONTA CON NÓS E AQUÍ VOS DEIXO AS FOTOGRAFÍAS QUE FIXEMOS. ESPEAMOS QUE VOS GUSTE!!

SAÍDA DOS NENOS E NENAS DE 3 ANOS PARA VER AS OVELLAS DE TIAGO

O xoves 1 de febreriro os nenos e as nenas de 3 anos foron a nave de Tiago para ver as súas ovellas e os años que lle naceran. Déronlle o bibe, colléronas, correron tras elas, etc.