PSICOMOTRICIDADE 5 ANOS

AQUÍ TEDES UN PEQUENO VÍDEO CON ALGÚNS DOS XOGOS E ACTIVIDADES QUE FIXERON OS NENOS E AS NENAS DE 5 ANOS AO  LONGO DESTE CURSO. ESPERO QUE VOS GUSTE!!

OS NENOS DE 4 FACENDO PSICOMOTRICIDADE!!

AO LONGO DESTE CURSO OS NENOS E AS NENAS DE 4 ANOS NAS CLASES DE PSICOMOTRICIDADE FIXERON MOITOS XOGOS E ACTIVIDADES; AQUÍ DEIXAMOS UN PEQUENO VÍDEO DALGUNHAS DESTAS ACTIVIDADES. ESPERAMOS QUE VOS GUSTE!! E FELICES VACACIÓNS!!

"OLLADAS" (PROXECTO BODY). EXPOSICIÓN NO SALÓN DE ACTOS (aberta ao público)

Vos presentamos unha nova actividade, enmarcada, dentro do proxecto BODY, na que fixemos unha recopilación de fotos antigas e novas. Buscando a maior similitude posible.

Atópase no salón de actos e podedes ir a vela cando queirades. Aquí puxemos un vídeo resumo, espearamos que vos guste:

SAÍDA A APÍPOLIS

O PASADO 13 DE ABRIL OS NENOS E AS NENAS DE INFANTIL E 1º DE PRIMARIA, FIXEMOS UNHA SAÍDA A APÍPOLIS. AQUÍ ESTÁ UN VÍDEO QUE CASE TODAS AS FOTOS. ESPERAMOS QUE VOS GUSTE!!

Curtametraxe : Amar Atón

San Xerome presenta a súa curtametraxe : "Amar Atón" . Gran traballo artistas !!

LISTA DE ADMITIDOS CURSO 2016/17

NO ARQUIVO ADXUNTO TEDES A LSITA DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS PARA O CURSO ESCOLAR 2016/17.

EXCURSIÓN A INDIANA BILL INFANTIL

OS NENOS DE 5 ANOS COCINEIROS DE MASTERCHEF POR UN DÍA!!

AS NENAS E OS NENOS DE 5 ANOS PARA REMATAR O SEU PROXECTO SOBRE FAUSTINO (O ESQUELETO) FIXERON UN PRATO CREATIVO CON ALIMENTOS RICOS EN CALCIO. MIRADE QUE PRATOS TAN CHULOS!!!

1º TRIMESTRE 4 ANOS

ESTE TRIMESTRE OS NENOS E NENAS DE 4 ANOS TIVERON UNHA MOREA DE ACTIVIDADES E SAÍDAS. DECIDÍN FACER UN VÍDEO RECOPILATORIA DE CASE TODAS; ESPERO QUE VOS GUSTE!!

DÍA DOS DEREITOS DA INFANCIA (INFANTIL)

OS NENOS E NENAS DE INFANTIL, PREPARARON UNHA EXPOSICIÓN SOBRE OS DEREITOS DA INFANCIA QUE XA FOI VISTA POR ALUMNOS DO INSTITUTO E AVELAÍÑA.

ESTA EXPOSICIÓN É ITINERANTE E PERCORRERÁ OS CENTROS QUE PARTICIPAN NO PROXECTOP BODY.