TÓMBOLA 2018

O EQUIPO DE DINAMIZACIÓN DA LINGUA GALEGA PARA POTENCIAR E FOMENTAR  O USO  DA NOSA LÍNGUA ORGANIZOU UNHA TÓMBOLA. AO LONGO DO CURSO OS NENOS GAÑABAN PUNTIÑOS POR FALAR E USAR O GALEGO E TAMÉN POLA LECTURA DE CONTOS, DENDE A BIBLIOPEPIÑO

TEMOS QUE AGRADECER A COLABORTACIÓN DO SUPERMERCADO CONSUM, AS FARMACIAS BARBI E LÓPEZ SOBRINO, ASÍ COMA A TODOS OS MESTRES E PERSOAL DO CENTRO QUE APORTARON AGASALLOS E XOGUETES.

AQUÍ VOS DEIXO A REPORTAXE DA XINCANA DE XOGOS TRADICIONAIS QUE FIXEMOS PARA CELEBRAR O DÍA DAS LETRAS GALEGAS, ASI COMA DA TÓMBOLA. ESPERAMOS QUE VOS GUSTE!!

OS NENOS DE 3 ANOS NA GRANXA ESCOLA CORAZÓN DE CARBALLO

O PASADO MARTES 8 DE MAIO OS NENOS E AS NENAS DE EDUCACIÓN INFANTIL, VISITARON A GRANXA ESCOLA MUSICAL, CORAZÓN DE CARBALLO EN TOMIÑO. AQUÍ VOS DEIXO ALGUNHAS FOTIÑOS DOS NENOS E NENAS DE 3 ANOS!! ESPERO UE VOS GUSTE!!!

OS NENOS DE 3 ANOS BAILAN " TROGLODITAS"

AO LONGO DESTE TRIMESTRE OS NENOS E AS NENAS DE 3 ANOS FIXERON UN PROXECTO SOBRE A PREHISTORIA NO QUE FIXERON DENTES DE SABLE CON ARCILLLA, COLARES CON CONCHAS. BARRO, CANTARON CANCIÓNS RELACIONADAS CA TEMÁTICAS, ETC.

AQUÍ VOS DEIXO O VÍDEO CA CANCIÓN QUE APRENDEMOS A BAILAR E CANTAR. E UNHAS FOTOS DAS PINTURAS RUPESTRES QUE FIXEMOS NA NOSA COVA DA CLASE.

ESPERO QUE VOS GUSTE!!

PLANTACIÓN NO MONTE SANTA TEGRA

O XOVES 22 DE FEBREIRO OS NENAS E AS NENAS DE 3 ANOS E DE 1º DE PRIMARIA PARTICIPARON NUNHA PLANTACIÓN NO MONTE SANTA TEGRA ORGANIZADA POLA COMUNIDADE DE MONTES. NESTA OCASIÓN PLATAMOS CASTIÑEIROS NO LUGA ONDE XA PLANTÁRAMOS O ANO PASADO.

FOI UN DÍA FANTÁTICO E SOLO TEMOS AS GRAZAS POR CONTA CON NÓS E AQUÍ VOS DEIXO AS FOTOGRAFÍAS QUE FIXEMOS. ESPEAMOS QUE VOS GUSTE!!

SAÍDA DOS NENOS E NENAS DE 3 ANOS PARA VER AS OVELLAS DE TIAGO

O xoves 1 de febreriro os nenos e as nenas de 3 anos foron a nave de Tiago para ver as súas ovellas e os años que lle naceran. Déronlle o bibe, colléronas, correron tras elas, etc.

SAMAÍN 2017

AQUÍ VOS DEIXAMOS AS IMAXES DESA FESTA TAN MONTRUOSA QUE CELEBRAMOS NO COLE. ESTE ANO FIXEMOS UN CONCURSO DE CABAZAS E COMO HOUBO TANTA PARTICIPACIÓN E TOODAS ERAN TAN BONITAS, DECIDIMOS DAR UN PREMIO POR AULA ENTRE TODOS OS PARTICIPANTES.

PSICOMOTRICIDADE 5 ANOS

AQUÍ TEDES UN PEQUENO VÍDEO CON ALGÚNS DOS XOGOS E ACTIVIDADES QUE FIXERON OS NENOS E AS NENAS DE 5 ANOS AO  LONGO DESTE CURSO. ESPERO QUE VOS GUSTE!!

OS NENOS DE 4 FACENDO PSICOMOTRICIDADE!!

AO LONGO DESTE CURSO OS NENOS E AS NENAS DE 4 ANOS NAS CLASES DE PSICOMOTRICIDADE FIXERON MOITOS XOGOS E ACTIVIDADES; AQUÍ DEIXAMOS UN PEQUENO VÍDEO DALGUNHAS DESTAS ACTIVIDADES. ESPERAMOS QUE VOS GUSTE!! E FELICES VACACIÓNS!!

"OLLADAS" (PROXECTO BODY). EXPOSICIÓN NO SALÓN DE ACTOS (aberta ao público)

Vos presentamos unha nova actividade, enmarcada, dentro do proxecto BODY, na que fixemos unha recopilación de fotos antigas e novas. Buscando a maior similitude posible.

Atópase no salón de actos e podedes ir a vela cando queirades. Aquí puxemos un vídeo resumo, espearamos que vos guste:

SAÍDA A APÍPOLIS

O PASADO 13 DE ABRIL OS NENOS E AS NENAS DE INFANTIL E 1º DE PRIMARIA, FIXEMOS UNHA SAÍDA A APÍPOLIS. AQUÍ ESTÁ UN VÍDEO QUE CASE TODAS AS FOTOS. ESPERAMOS QUE VOS GUSTE!!