"OLLADAS" (PROXECTO BODY). EXPOSICIÓN NO SALÓN DE ACTOS (aberta ao público)

Vos presentamos unha nova actividade, enmarcada, dentro do proxecto BODY, na que fixemos unha recopilación de fotos antigas e novas. Buscando a maior similitude posible.

Atópase no salón de actos e podedes ir a vela cando queirades. Aquí puxemos un vídeo resumo, espearamos que vos guste:

SAÍDA A APÍPOLIS

O PASADO 13 DE ABRIL OS NENOS E AS NENAS DE INFANTIL E 1º DE PRIMARIA, FIXEMOS UNHA SAÍDA A APÍPOLIS. AQUÍ ESTÁ UN VÍDEO QUE CASE TODAS AS FOTOS. ESPERAMOS QUE VOS GUSTE!!

Curtametraxe : Amar Atón

San Xerome presenta a súa curtametraxe : "Amar Atón" . Gran traballo artistas !!

LISTA DE ADMITIDOS CURSO 2016/17

NO ARQUIVO ADXUNTO TEDES A LSITA DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS PARA O CURSO ESCOLAR 2016/17.

EXCURSIÓN A INDIANA BILL INFANTIL

OS NENOS DE 5 ANOS COCINEIROS DE MASTERCHEF POR UN DÍA!!

AS NENAS E OS NENOS DE 5 ANOS PARA REMATAR O SEU PROXECTO SOBRE FAUSTINO (O ESQUELETO) FIXERON UN PRATO CREATIVO CON ALIMENTOS RICOS EN CALCIO. MIRADE QUE PRATOS TAN CHULOS!!!

1º TRIMESTRE 4 ANOS

ESTE TRIMESTRE OS NENOS E NENAS DE 4 ANOS TIVERON UNHA MOREA DE ACTIVIDADES E SAÍDAS. DECIDÍN FACER UN VÍDEO RECOPILATORIA DE CASE TODAS; ESPERO QUE VOS GUSTE!!

DÍA DOS DEREITOS DA INFANCIA (INFANTIL)

OS NENOS E NENAS DE INFANTIL, PREPARARON UNHA EXPOSICIÓN SOBRE OS DEREITOS DA INFANCIA QUE XA FOI VISTA POR ALUMNOS DO INSTITUTO E AVELAÍÑA.

ESTA EXPOSICIÓN É ITINERANTE E PERCORRERÁ OS CENTROS QUE PARTICIPAN NO PROXECTOP BODY.

DÍA DE XOGOS NA RESIDENCIA DA TERCEIRA IDADE!!

DURANTE O MES DE NOVEMBRO OS NNEOS E NAS DE 3, 4 E 5 ANOS OS NENOS E AS NENAS DE INFANTIL, DENTRO DO PORXECTO BODY, FIXEMOS SAÍDAS PARA APRENDER CANCIÓNS E XOGOS DE TODA A VIDA.

FOI UNHA EXPERIENCIA INOLVIDABLE E MOI ENRIQUECEDORA, XA QUE PASAMOS UNHA XORNADA DE CONVIVENCIA NA RESIDENCIA, CANTANDO, XOGANDO E FALANDO.

DANZA EN INFANTIL!!! DOMINGO 29 DE NOVEMBRO AS 12:00 ACTUACIÓN NO AUDITORIO DO ROSAL

DURANTE O MES DE NOVEMBRO OS NENOS E AS NENAS DE 4 E 5 ANOS ESTIVERON PARTICIPANDO EN SESIÓNS DE DANZA, AO IGUAL QUE O RESTO DOS CENTROS QUE PARTICIPAN NO PROXECTO.

O PRÓXIMO DOMINGO AS 12:30 NO AUDITORIO DO ROSAL, FARASE UNHA ACTUACIÓN CONXUNTA.