Benvid@ á nova Aula Virtual do Ceip A Sangriña. Nela, os vosos mestres irán engadindo actividades que complementen a vosa formación.

Aqui tedes unha lista de cursos dispoñibles. Se precisades algún en particular, comunicádeo e intentaremos facer o que poidamos.

O foro servirá de vía de comunicación para todos estes menesteres. Aproveitádeo ben!!!

Omitir cursos dispoñíbeis

Cursos dispoñíbeis

Actividades que nos servirán para afianzar o traballado en clase.
Actividades para traballar os Números Romanos

Al igual que en el curso de Lingua Galega, aquí encontraréis una serie de recursos interactivos que reforzarán lo trabajado en clase.

(Por motivos de Copyright da editorial Anaya, o curso non pode estar aberto a persoas que non sexan alumnos do centro. É por iso que só se aceptarán convidados que coñezan o contrasinal de acceso. Os alumnos matriculados en 5º deben iniciar sesión na Aula Virtual para acceder ao contido do curso).
Curso destinado aos alumnos de 4º de Primaria que traballa o bloque de contidos "Os Animais" na área de Coñecemento do Medio.
  • Suma y resta de números naturales.
  • Multiplicar y dividir números naturales.
  • Operaciones combinadas.
  • Las potencias.
  • Potencias de base 10.
Aquí tes algún enlaces para practicar o cálculo mental.

Os ecosistemas.

• Compoñentes dun ecosistema.
  • Relacións que se establecen nun ecosistema.
  • Tipos de ecosistemas: terrestres e acuáticos.
  • O ser humano cambia o medio ambiente: problemas e solucións.
  • Características das plantas.
  • Clasificación.
  • A nutrición.
  • A reprodución sexual.
  • A reprodución asexual.
  • A función de relación.
Se queredes saber máis sobre as máquinas, repasar o que xa sabedes ou xogar simplemente dade un paseíño polo enlaces que vos deixo.

- Diferencia entre tempo atmosférico e clima.

- Elementos do tempo atmosférico.

- Os factores do clima.

- Un climograma.

- As zonas climáticas do planeta.

- Os climas de España.

• O universo.
  • O sistema solar.
  • Os movementos da Terra.
  • A Lúa.
  • As capas da Terra.
  • A representación da Terra

Gramática de 3º

Actividades e recursos didácticos para mellorar a nosa gramática.

• Verbos acabados en -bir y -vir.
  • Palabras que comienzan con bus-, bur-, bu-.
  • Verbos acabados en -ger y -gir.
  • Repaso.
Actividades de consolodación
  • Clasificación de las palabras según la sílaba tónica: agudas, llanas, esdrújulas y sobreesdrújulas.
  • Acentuación de las palabras agudas.
  • Acentuación de las palabras llanas.
  • Acentuación de las palabras esdrújulas y sobreesdrújulas.

El sustantivo.

• Clases de sustantivos.
  • El género del sustantivo.
  • El número del sustantivo.
  • Comprensión lectora.
  • Vocabulario - El diccionario.
  • Gramática- La comunicación. El lenguaje y las lenguas.
  • Ortografía- Palabras agudas, llanas y esdrújulas.
  • Expresión oral y escrita- Las experiencias personales.
  • Literatura- Los textos literarios y no literarios.

Ben vidos ao marabilloso mundo da poesía1

Nas vindeiras semanas imos a seguir traballando a poseía. Agora ímolo facer no aula virtual, e tredes que por en practica todo o que sabemos e o que imos aprender.

Se seguides o curso,ides a desfrutar moito e co voso esforzo e traballo, seguro que vos ides converter nuns auténticos poetas.

Traballaremos cos recursos interactivos que nos ofrece a editorial Anaya.

Recursos inglés
Materiais para o relatorio "Experiencias con Moodle" no curso "Webs dinámicas para centros educativos. Drupal, Moodle e Coppermine" (V0901030).

moodle

Moodle é un sistema de xestión de cursos, de distribución libre, que axuda aos educadores a crear comunidades de aprendizaxe en liña. Este tipo de plataformas tecnolóxicas tamén se coñecen como LMS (Learning Management System).

Moodle foi creado por Martin Dougiamas, quen foi administrador de WebCT na Universidade Tecnolóxica de Curtin. Baseou o seu deseño nas ideas do constructivismo en pedagoxía que afirman que o coñecemento constrúese na mente do estudante en lugar de ser transmitido sen cambios a partir de libros ou ensinos e na aprendizaxe colaborativo. Un profesor que opera desde este punto de vista crea un ambiente centrado no estudante que lle axuda a construír ese coñecemento con base nas súas habilidades e coñecementos propios en lugar de simplemente publicar e transmitir a información que se considera que os estudantes deben coñecer.

A primeira versión da ferramenta apareceu o 20 de agosto de 2002 e, a partir de alí apareceron novas versións de forma regular. Ata xullo de 2008, a base de usuarios rexistrados inclúe máis 21 millóns, distribuídos en 46 000 sitios en todo o mundo e está traducido a máis de 75 idiomas
Como comezar a traballar coas webs dos nosos centros.

Formación sobre a plataforma Moodle para grupos de traballo dos plans de formación do profesorado.

Recursos para traballar co EDI na etapa de Educación Infantil

Omitir categorías de curso