Benvid@ á nova Aula Virtual do Ceip A Sangriña. Nela, os vosos mestres irán engadindo actividades que complementen a vosa formación.

Aqui tedes unha lista de cursos dispoñibles. Se precisades algún en particular, comunicádeo e intentaremos facer o que poidamos.

O foro servirá de vía de comunicación para todos estes menesteres. Aproveitádeo ben!!!

Omitir cursos dispoñíbeis

Cursos dispoñíbeis

Para traballar os contidos de 5º de primaria
Actividades que nos servirán para afianzar o traballado en clase.
Actividades para traballar os Números Romanos
Aquí tes algún enlaces para practicar o cálculo mental.

A medida que as expectativas de vida das persoas vai aumentando, diversas doenzas da terceira idade pasan a ganar importancia. Unha delas é o Alzheimer, a principal enfermidade neurovexetativa da actualidade.

O enfermo vai perdendo lentamente a memoria, a fala, a capacidade de recoñecer a familiares e amigos.

Pequena investigación que levarán a cabo os rapaces de 5ºA.
Descubrimos a historia a través das nosas investigacións.

Unha viaxe polo sistema solar.

Os alumnos aprenderan a empregar as TICs nun proxecto de investigación
Curso destinado aos alumnos de 4º de Primaria que traballa o bloque de contidos "Os Animais" na área de Coñecemento do Medio.
Se queredes saber máis sobre as máquinas, repasar o que xa sabedes ou xogar simplemente dade un paseíño polo enlaces que vos deixo.

Recursos inglés

Gramática de 3º

Actividades e recursos didácticos para mellorar a nosa gramática.

• Verbos acabados en -bir y -vir.
  • Palabras que comienzan con bus-, bur-, bu-.
  • Verbos acabados en -ger y -gir.
  • Repaso.
Actividades de consolodación

Al igual que en el curso de Lingua Galega, aquí encontraréis una serie de recursos interactivos que reforzarán lo trabajado en clase.

(Por motivos de Copyright da editorial Anaya, o curso non pode estar aberto a persoas que non sexan alumnos do centro. É por iso que só se aceptarán convidados que coñezan o contrasinal de acceso. Os alumnos matriculados en 5º deben iniciar sesión na Aula Virtual para acceder ao contido do curso).

Ben vidos ao marabilloso mundo da poesía1

Nas vindeiras semanas imos a seguir traballando a poseía. Agora ímolo facer no aula virtual, e tredes que por en practica todo o que sabemos e o que imos aprender.

Se seguides o curso,ides a desfrutar moito e co voso esforzo e traballo, seguro que vos ides converter nuns auténticos poetas.

Traballaremos cos recursos interactivos que nos ofrece a editorial Anaya.

Con este proxecto  queremos aprender máis sobre os nosos avós e sobre nós mesmos.

Realizaremos desde a aula de informática, desde biblioteca, actividades relacionadas coas áreas de C. medio, de Lengua castellana, Lingua galega , e Artística ( tanto en plástica como en música) a  integración curricular das Tics.

Tamén trataremos de desenrolar aspectos de Educación na información, especialmente no, relativo á clasificación e análise da información, así como ao tratamento da  e comunicación da mesma.

Pequenas actividades para xogar con esta familia tan particular.

Materiais para o relatorio "Experiencias con Moodle" no curso "Webs dinámicas para centros educativos. Drupal, Moodle e Coppermine" (V0901030).

moodle

Moodle é un sistema de xestión de cursos, de distribución libre, que axuda aos educadores a crear comunidades de aprendizaxe en liña. Este tipo de plataformas tecnolóxicas tamén se coñecen como LMS (Learning Management System).

Moodle foi creado por Martin Dougiamas, quen foi administrador de WebCT na Universidade Tecnolóxica de Curtin. Baseou o seu deseño nas ideas do constructivismo en pedagoxía que afirman que o coñecemento constrúese na mente do estudante en lugar de ser transmitido sen cambios a partir de libros ou ensinos e na aprendizaxe colaborativo. Un profesor que opera desde este punto de vista crea un ambiente centrado no estudante que lle axuda a construír ese coñecemento con base nas súas habilidades e coñecementos propios en lugar de simplemente publicar e transmitir a información que se considera que os estudantes deben coñecer.

A primeira versión da ferramenta apareceu o 20 de agosto de 2002 e, a partir de alí apareceron novas versións de forma regular. Ata xullo de 2008, a base de usuarios rexistrados inclúe máis 21 millóns, distribuídos en 46 000 sitios en todo o mundo e está traducido a máis de 75 idiomas
Como comezar a traballar coas webs dos nosos centros.

Formación sobre a plataforma Moodle para grupos de traballo dos plans de formación do profesorado.

Recursos para traballar co EDI na etapa de Educación Infantil