Contratos programa

BIBLIOTECAS ESCOLARES

e-dixgal

BENVID@S AO NOSO COLE

Dende aquí poderedes coñecer un pouquiño o noso cole e atopar información sobre as distintas actividades que realizamos ao longo do curso. Esperamos que vos guste.

HORARIO LECTIVO

9:00 A 14:00

HORARIO ATENCIÓN AS FAMILIAS

Martes de 17:30 a 18:30 con cita previa

RECORDATORIO MEDIDAS DE PREVENCIÓN E DÍAS NON LECTIVOS.

Estimadas familias:

dende a escola queremos recordar que debedes tomar todos os días a temperatura aos vosos fillos; no caso de que teñan fiebre, deberán quedar na casa. Tamén recordar a importancia de que cambien diariamente a mascarilla e non usen a mesma dous días seguidos. Cumprindo as normas evitaremos contaxios.

Por último aproveitamos para informar que o vindeiro luns 12 de Outubro é festivo, non haberá clase, e o martes tampouco, pois o eleximos coma día non lectivo xunto cos outros centros de Meis, así que voltaremos a escola o mércores 14 .

Sen mais ,saudos e saude dende a escola.

PROTOCOLOS E ANEXOS DO CURSO 2020-2021

En base ás Instrucións do 30 de xullo 2020, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, elaboramos o Plan de acollida , o Plan de adaptación e o Plan de continxencia para este curso 2020-2021; así coma os seus correspondentes anexos.

Premede en archivos adxuntos para velos.

REUNIÓN DA ANPA "O LOUREIRO" CURSO 2020-2021

A ANPA "O LOUREIRO" informa que este venres día 18 de Setembro ás 21:00 horas  farán unha reunión na Casa da cultura para tratar os seguintes temas:

-Pago das cuotas de socios.

-Propostas de actividades para este curso 2020-2021.

-Remate da actual corporación directiva, dado que a actual directiva xa remata o seu mandato, pídense propostas para as persoas que queiran formar parte da nova directiva.

Rógase asistencia e puntualidade.