Animación á lectura

Letras Galegas no CEIP Apóstolo Santiago

No CEIP Apóstolo Santiago tamén honramos a Manuel María e á súa obra:

Houbo dúas sesións de contacontos a cargo de Ana Carreira (que coñeceu personalmente a Manuel María) e un intervalo musical.

Podedes ver as fotos da xornada a continuación.

Concurso de contos de medo da biblioteca

Estamos moi satisfeitos coa participación dos nosos alumnos no concurso de contos de medo da biblioteca.

Ampliamos un pouco o prazo e xa tedes - e teredes durante todo o mes de novembro-  a exposición dos contos participantes na recepción do colexio:

CONCURSO DE CONTOS DE MEDO DA BIBLIOTECA

Xa está en marcha o primeiro concurso da biblioteca deste curso escolar!

Bases:

-  Ten que ser de medo

-  Pode estar escrito en prosa, en verso ou en banda deseñada.

A CURUXA SABICHONA

Este curso decidimos buscar a nosa mascota para a biblioteca e moitos nenos e nenas participaron coas súas creacións, debuxos, nomes e historias, polo que vos damos as grazas a todos. Xa temos a elexida, a nosa curuxa Sabichona que nos trouxo Berta de 4º dende o Ártico. Agora acompañaranos en todas as actividades e contaranos moitas historias porque é un ave moi sabia, pero o primeiro é coñecer a súa historia e como foi que chegou ata o noso colexio, polo que comezamos un libro viaxeiro no que todos participaremos aportando unha parte da súa viaxe.

SAMAÍN LECTOR

Na derradeira semana de outubro saíron da  biblioteca unha chea de contos de pantasmas, bruxas, sustos e un chisquiño de medo, para visitar as aulas do noso centro e que todos e todas puideran disfrutar coa súa lectura.

CONTO VIAXEIRO

O Conto Viaxeiro chega ao Apóstolo Santiago.

Esta iniciativa tenta crear un conto entre varios colexios da cidade. O alumnado do 2º ciclo de primaria participa nesta actividade que poderemos seguir a través do blogue

CONTO VIAXEIRO

Bebé Bigotes

Bebé bigotes    Patacrúa & Alessandra Cimatoribus
    Unha vella moi vella e un vello moi vello desexaban con todas as súas forzas ter un bebé, pero non tiñan nin idea de como facelo.
    Despois de moitos intentos, de experimentaren diversas fórmulas e mesmo de pediren a  colaboración
    de Reis e de cegoñas, chegaron a unha conclusión: facer un fillo non é tan sinxelo. Un día a velliña tivo unha idea…
   Clic na imaxe para ver o conto.
   + 5 Anos

OS CONTOS DE 6º