Concurso de contos de medo

00/00/

Estamos moi satisfeitos coa participación dos nosos alumnos no concurso de contos de medo da biblioteca.

Ampliamos un pouco o prazo e xa tedes - e teredes durante todo o mes de novembro-  a exposición dos contos participantes na recepción do colexio:

E, xa postos a incumplir a parte das nosas bases sobre a data de entrega; decidimos incumprir xa de todo e dar máis premios!

Incluímos nova categoría: Infantil, e damos premio por participación de clase completa.

Polo volume e calidade dos contos en lugar de 2 categorías en primaria, establecemos 3: 1º e 2º, 3º e 4º, 5º e 6º.

Hai dous premiados por categoría.

Todos os nenos que participaron levarán un diploma.

Os nenos premiados recibirán ademáis un libro apropiado para a súa idade, unha medalla ou distinción e serán homenaxeados pola biblioteca (xunto con outros nenos que fixeron actos meritorios na lectoescritura neste mes ou relacionados coa biblioteca) nun mini-paseo da fama creado para o efecto.

O xurado xa se reuniu e, nos vindeiros días, os nenos agraciados con diploma ou libro recibirán novas e una grande felicitación por parte do equipo de biblioteca.

Esperamos que desfrutadeses con este concurso e agradecemos o esforzo das persoas que contribuistes a que os alumnos e alumnas participasen nesta actividade de escritura.

contido_coordinadores | by Dr. Radut