EQUIPO DE BIBLIOTECA:
|
|
|
Integrantes:
|
|
|
Responsable:
|
|
|
Educación artística
|
Opazo Fernández, Encarnación
|
|
Outro profesorado:
|
|
|
Titora 6º de infantil
|
Da Costa González, Mª del Rosario
|
|
Titora 4º de infantil
|
Marcos Mejía, Asunción
|
|
Relixión Católica
|
Blanco Díaz, Sara María
|
|
Titora de 1º de primaria
|
Calvo Pardo, Mª del Sagrario
|
|
Lingua Inglesa
|
Castro Guerreiro, Carmen
|
|
Titora de 5º de primaria
|
Muíño Seijo, Mª Concepción
|
|
Educación Física
|
Pérez Rey, José Manuel
|
|
Apoio educación infantil
|
Guerra Sánchez, Rosa María
|
|
Titora de 4º de primaria
|
Rojo Sacido, Edesia
|
|
|
Competencias da responsable:
|
|
|
-
Elaborar a programación anual da biblioteca, atendendo aos proxectos curriculares do centro.
|
|
-
Elaboración da memoria final de curso.
|
|
-
Coordinar e colaborar no deseño e posta en práctica do proxecto lector do centro.
|
|
-
Realizar o tratamento técnico dos fondos: seleccionar, organizar, clasificar e catalogar.
|
|
-
Informar o claustro das actividades da biblioteca e integrar as súas suxestións.
|
|
-
Difundir os fondos existentes e as súas posibilidades de consulta entre toda a comunidade escolar.
|
|
-
Definir os criterios para o préstamo e atender o servizo xunto co equipo de apoio.
|
|
-
Asesorar o profesorado en técnicas de animación á lectura, estratexias de dinamización, formación de usuarios e traballo documental, seleccionando e elaborando materiais, xunto co resto do profesorado, para a formación do alumnado nestes aspectos e a dinamización cultural do centro.
|
|
-
Coordinar o equipo de apoio.
|
|
|
Competencias do equipo de apoio:
|
|
|
-
Apoiar a responsable da biblioteca na súa organización e dinamización.
|
|
-
Recompilar informacións, materiais e recursos necesarios para o bo funcionamento do servizo, co fin de facilitárllelos aos usuarios da biblioteca (boletíns informativos, guias de lectura, mantemento da sección da biblioteca na páxina web do centro, ...)
|
|
-
Cooperar no deseño, organización e posta en marcha das actividades programadas.
|
|
-
Establecer criterios para a adquisición e actualización dos fondos da biblioteca.
|
|
-
Recoller propostas e suxestións do profesorado e do alumnado co fin de mellorar as intervencións e colaborar ao desenvolvemento da competencia lectora, o hábito lector e as habilidades de traballo intelectual.
|