Axudas para libros de texto e material escolar para o curso 2020-2021.

Hoxe martes 19 de maio publícase no DOG a convocatoria anual para solicitar axudas para a adquisición de libros de texto, material escolar e/ou participar no préstamo solidario de fondolibros de cara ao vindeiro curso 2020/21. Estas axudas son exclusivamente para o alumnado que cursará estudos de Ed. Primaria ou Secundaria o vindeiro ano académico. O prazo comeza o 20 de maio e durará ata o 19 de xuño. Preferentemente realizarase a presentación de solicitudes por vía telemática. Tamén pode facerse presencialmente na secretaría do colexio en horario de 9:30h a 11:00h, respectando as medidas sanitarias en vigor, e as establecidas polo propio centro.

A continuación deixamos enlaces con información de interese para esta convocatoria.

ORDE do 12 de maio de 2020 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2020/21 (código de procedemento ED330B).

Acceso á aplicación fondo libros.

Anexo de solicitude.