Benvida

Benvidos á web do CEIP de CELEIRO

Celeiro-Viveiro (LUGO)

Días de libre disposición

Na sesión do Consello Escolar Ordinario celebrado na tarde do martes, 10 de outubro, quedaron aprobados

os días de libre disposición:

• venres, 13 de outubro de 2017
  • venres, 18 de outubro de 2018

Polo tanto non volvemos ás clases ata o luns, 16 de outubro.

Boa fin de semana a todas e a todos!

COMUNICADO DA ANPA

COMEZO DAS ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES DEFINITIVAS DA ANPA E REUNIÓN DE INICIO DE CURSO
A primeira reunión da ANPA do curso 17-18 celebrarase este xoves 28 de setembro ás 18.30 horas en primeira convocatoria e ás 19 horas en segunda convocatoria para tratar os seguintes puntos na orde do día:
● Banco de Libros
● Subvención comedor
● Proxecto Alcoa
● Actividades extraescolares

PODEDES AMPLIAR A INFORMACIÓN NA SEGUINTE PRESENTACIÓN:

Convocatoria de reunión cos pais/nais

Estimadas familias,

Convocámosvos a unha reunión informativa (reunión inicio do curso ) que terá lugar o vindeiro martes, día 26 de setembro, ás 17:00 horas no salón de actos do centro; desplazándose posteriormente ás distintas titorías.

Nela trataranse aspectos relativos ao inicio do curso e ao funcionamento xeral do centro e das respectivas aulas do mesmo. No caso de ter irmáns recomendamos a asistencia de varios representantes para asistir ás distintas titorías; en caso de imposibilidade, pregamos acudan ás titorías correspondentes na maior brevidade posible para estar correctamente informados (os martes, a partir do día 3 de outubro, de 16:00-17:00)

Así mesmo, lembrámoslles que ante a aparición dalgún caso de alumnado con pediculosis capilar (piollos), recoméndase extremar as medidas de control  capilar dos seus fillos ou fillas. O centro conta cun folleto informativo para a erradicación dos piollos á súa disposición, e poden atopar información en

Esperamos a súa asistencia, un saúdo.

COMUNICADO DO CENTRO

Estimadas familias, dende o centro queremos comunicarvos as seguintes cuestións:

- Para o bo funcionamento do traballo escolar dentro das nosas aulas é preciso que o alumno/a traia os materiais necesarios para a súa actividade escolar polo que lles pedimos que fagan aos seus fillos/as responsables do seu material sin acercárllelo ao centro; e lembrámoslles que despois do horario lectivo (9:00-14:00) non se poderá acceder ás aulas buscar material.

- Adxuntamos un modelo de xustificación de retirada do alumno/a e/ou de impuntualidade ao centro para maior comodidade das familias, que deberán traer cuberto aqueles/as nenos/as que faltasen ao centro ou aqueles/as que deben ausentarse por motivos xustificados nalgún momento do horario lectivo. Pregamos lle sexa entregado aos respectivos titores por parte do alumnado ao chegar á aula.

XUSTIFICACIÓN DE RETIRADA, CHEGADA TARDE OU FALTA DE ASISTENCIA DUN ALUMNO/A

•  Lembrámoslles que as titorías son de outubro a maio, os martes de 16:00 a 17:00 horas.
  • O vindeiro martes, 26 de setembro teremos a 1ª reunión coas familias, dada a importancia dos asuntos a tratar convén asistir á mesma. Enviaremos nota recordatoria.

Calendario do curso 2017-2018

No 2º ciclo de educación infantil, na educación primaria e na educación especial, a impartición efectiva de clases realizarase do día 11 de setembro de 2017 ao 21 de xuño de 2018, ambos inclusive.

Períodos de vacacións:
1. Nadal: desde o día 22 de decembro de 2017 ata o día 7 de xaneiro de 2018, ambos inclusive.
2. Entroido: días 12, 13 e 14 de febreiro de 2018.
3. Semana Santa: desde o día 24 de marzo ata o 2 de abril de 2018, ambos inclusive.

Días non lectivos: pendentes de aprobación polo Consello Escolar.