Benvida

Benvidos á web do CEIP de CELEIRO

Celeiro-Viveiro (LUGO)

REUNIÓN INFORMATIVA PARA NAIS E PAIS

Informamos que a reunión do profesorado coas nais e pais do colexio terá lugar o martes, 25 de setembro, ás 17:00 horas, no Salón de Actos.

Esta reunión de comezo de curso é moi importante polo que aconsellamos a asistencia á mesma.

Tamén queremos recordar ás familias que actualicen a aplicación

TokApp que emprega o centro para o envío de notificacións, pois detectamos que se recibe a información, pero en moitos casos non se len.

Comezo do curso 2018-2019

Estimadas familias, dende o centro queremos comunicarvos as seguintes cuestións:

- Para o bo funcionamento do traballo escolar dentro das nosas aulas é preciso que o alumno/a traia os materiais necesarios para a súa actividade escolar polo que lles pedimos que fagan aos seus fillos/as responsables do seu material sin achegarllo ao centro; e lembrámoslles que despois do horario lectivo (9:00-14:00) non se poderá acceder ás aulas buscar material.

- Adxuntamos un modelo de xustificación de retirada do alumno/a e/ou de impuntualidade ao centro para maior comodidade das familias, que deberán traer cuberto aqueles/as nenos/as que faltasen ao centro ou aqueles/as que deben ausentarse por motivos xustificados nalgún momento do horario lectivo. Pregamos lle sexa entregado aos respectivos titores por parte do alumnado ao chegar á aula.

XUSTIFICACIÓN DE RETIRADA, CHEGADA TARDE OU FALTA DE ASISTENCIA DUN ALUMNO/A

•  Lembrámoslles que as titorías son de outubro a maio, os martes de 16:00 a 17:00 horas.
  • O vindeiro martes, 25 de setembro teremos a 1ª reunión coas familias, dada a importancia dos asuntos a tratar convén asistir á mesma. Enviaremos nota recordatoria.

INFORMACIÓN DA ANPA DO CEIP DE CELEIRO

Calendario escolar para o curso 2018-2019

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria publica hoxe no DOG o calendario escolar para o vindeiro curso 2018-2019, para os centros sostidos con fondos públicos, polo que se fixan os períodos lectivos e vacacións correspondentes.

Deste xeito, para o alumnado matriculado en 2º ciclo de infantil, en primaria e en educación especial as clases comezarán o día

• 12 de setembro de 2018 e

rematarán o

• 21 de xuño de 2019.

Períodos de vacacións:

1. Nadal: desde o día 22 de decembro de 2018 ata o día 7 de xaneiro de 2019, ambos inclusive.

2. Entroido: días 4, 5 e 6 de marzo de 2019.

3. Semana Santa: desde o día 13 ata o 22 de abril de 2019, ambos inclusive.

4. Día do Ensino coa consideración de non lectivo celebrarase7  de decembro de 2018.

5. Días de Libre Disposición: Propostos polo Claustro e pendentes da aprobación polo Consello Escolar, 2 de novembro 2018 e 16 ou 20 de maio 2019.

CAMBIO DE DENOMINACIÓN DO CENTRO

ceip.celeiro@edu.xunta.es

Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria

ORDE do 17 de abril de 2018 pola que se autoriza o cambio de denominación específica do CEIP Antonio Pedrosa Latas, do concello de Viveiro.

De conformidade co previsto no artigo 8 do Regulamento das escolas de educación infantil e dos colexios de educación primaria, aprobado polo Decreto 374/1996, do 17 de outubro (DOG do 21 de outubro), por proposta da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos,

DISPOÑO:

Autorizar o cambio de denominación específica do seguinte centro:

Provincia: Lugo.

Concello: Viveiro.

Código: 27013387.

Denominación actual: colexio de educación infantil e primaria (CEIP) Antonio Pedrosa Latas.

Nova denominación: Colexio de Educación Infantil e Primaria (CEIP) de Celeiro.

Santiago de Compostela, 17 de abril de 2018

Román Rodríguez González
Conselleiro de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria

COMUNICADOS A TRAVÉS DE TokApp

Estimadas familias:

Para comunicarnos con vostedes de forma rápida e sinxela imos empregar a plataforma TokApp School convidando aos nosos usuarios a que descarguen esta aplicación nos seus teléfonos móbiles ou nas súas tabletas.

Por este medio poderán ter información inmediata, ademais de poder responder cando o Centro llelo solicite.

Destacar que esta é unha aplicación de descarga gratuíta para teléfonos Android, Windows Phone ou iOS.

Está dispoñeble en Google Play Store, Windows Phone Store e App Store.

Vostedes teñen que:

1. Entrar na tenda App Store, Google Play ou Windows Phone Store.
  2. Buscar a aplicación de TokApp School e descargala.
  3. Abrir a aplicación, seleccionar o seu país de residencia e validar o nº de teléfono ou o enderezo electrónico que facilitou no centro ao inicio do curso.
  4. Escribir o nome de usuario e contrasinal que queiran utilizar (se xa está en uso, elixir outro).
  5. Agardar a que o centro actualice a base de datos e detecte o seu rexistro.

Comezará a recibir os comunicados. É esencial que os datos de rexistro coincidan cos facilitados ao centro.

Así mesmo, tamén pode ter información de como descargar a aplicación e darse de alta a través da seguinte ligazón:

No caso de non ter teléfono con conexión de datos, utilizaremos o correo electrónico para comunicarnos con vostedes.

Un saúdo

O Equipo Directivo