Benvida

Benvidos á web do CEIP de CELEIRO

Celeiro-Viveiro (LUGO)

MERCADILLO SOLIDARIO NA RESIDENCIA GERIATROS DE VIVEIRO

O vindeiro xoves, 14 de decembro, vaise levar a cabo o IV MERCADILLO SOLIDARIO, na Residencia de Maiores GERIATROS de Viveiro.

MAÍS INFORMACIÓN NESTE ENLACE

O noso Colexio tamén vai participar entregando 25 CD,s con panxoliñas cantadas polos nenos e nenas de diferentes promocións dende o ano 1998 ata o presente.

Ademais, ás 17:00 horas, o coro formado por uns 35 nenos e nenas farán unha pequena actuación para os residentes e para o público en xeral que acuda a este mercadillo.

RESUMO DO CD

Preparando o NADAL

COMUNICADO DO CENTRO

Estimadas familias,

este ano o CEIP Antonio Pedrosa Latas animouse a realizar un belén moi especial para o cal solicitamos a vosa colaboración. Trátase dun belén feito con recipientes de iogurt bebible (tipo “actimel”)con algo de peso dentro, por exemplo un chisco de area, e  posteriomente decorados con distintos materiais.

No centro realizaremos as figuras principais do “Misterio”: Virxe María, San Xosé, o neno Xesús, e os Reis Magos; e gustaríanos que entre todos/as poidesemos colaborar realizando distintos animais (bois, vacas, mulas, galiñas, porcos, ovellas...), así como representacións de varios oficios (pastores/as, paxes reais, panadeiros/as, lavandeiras, leñadores, soldados...), en fín, seguro que a vosa imaxinación nos sorprenderá.

Así mesmo, para a decoración do centro decidimos realizar unha árbore chea de sorpresas. Precisamos que dende a casa colaboredes cun agasallo pequeno (cun valor inferior ou igual a un euro) dentro dunha caixa pequena (de zapatos de neno por exemplo) forrada de cor verde. Ao final do trimestre cada neno de primaria levará para a casa unha desas caixas coa sorpresa que lle toque.

Coa finalidade de poder expoñer canto antes todos os vosos traballos (en colaboración cos vosos/as fillos/as), sería convinte que os/as nenos/as foran traendo as súas obras na semana do 27 de novembro ao 1 de decembro.

Un saúdo, e grazas pola colaboración.

Equipo docente de Educación Primaria.

Cine polo Nadal

COMUNICADO DA ANPA

Un ano máis a ANPA do CEIP de Celeiro colabora co colexio cun agasallo de Nadal e tamén organiza unha tarde de CINE. Será o vindeiro xoves, 21 de decembro ás 17’30 horas. Aqueles alumn@s que desexen participar teñen que entregar os seus datos e a película á que van asistir na Secretaría do Centro antes do martes, 5 de decembro. Nesta ocasión a película para os máis pequechos é Coco e para os maiores Star Wars Episodio VIII. As entradas serán gratis para os nenos socios da ANPA pero non para os pais. Os menores de 7 anos terán que ir acompañados sempre por un adulto e calquera alumn@ estará baixo a exclusiva responsabilidade dos seus pais.

Comunicado da ANPA

COMUNICADO DA ANPA DO COLEXIO

DESCARGAR DOCUMENTO

Días de libre disposición

Na sesión do Consello Escolar Ordinario celebrado na tarde do martes, 10 de outubro, quedaron aprobados

os días de libre disposición:

• venres, 13 de outubro de 2017
  • venres, 18 de maio de 2018

Polo tanto non volvemos ás clases ata o luns, 16 de outubro.

Boa fin de semana a todas e a todos!

COMUNICADO DA ANPA

COMEZO DAS ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES DEFINITIVAS DA ANPA E REUNIÓN DE INICIO DE CURSO
A primeira reunión da ANPA do curso 17-18 celebrarase este xoves 28 de setembro ás 18.30 horas en primeira convocatoria e ás 19 horas en segunda convocatoria para tratar os seguintes puntos na orde do día:
● Banco de Libros
● Subvención comedor
● Proxecto Alcoa
● Actividades extraescolares

PODEDES AMPLIAR A INFORMACIÓN NA SEGUINTE PRESENTACIÓN:

COMUNICADO DO CENTRO

Estimadas familias, dende o centro queremos comunicarvos as seguintes cuestións:

- Para o bo funcionamento do traballo escolar dentro das nosas aulas é preciso que o alumno/a traia os materiais necesarios para a súa actividade escolar polo que lles pedimos que fagan aos seus fillos/as responsables do seu material sin acercárllelo ao centro; e lembrámoslles que despois do horario lectivo (9:00-14:00) non se poderá acceder ás aulas buscar material.

- Adxuntamos un modelo de xustificación de retirada do alumno/a e/ou de impuntualidade ao centro para maior comodidade das familias, que deberán traer cuberto aqueles/as nenos/as que faltasen ao centro ou aqueles/as que deben ausentarse por motivos xustificados nalgún momento do horario lectivo. Pregamos lle sexa entregado aos respectivos titores por parte do alumnado ao chegar á aula.

XUSTIFICACIÓN DE RETIRADA, CHEGADA TARDE OU FALTA DE ASISTENCIA DUN ALUMNO/A

•  Lembrámoslles que as titorías son de outubro a maio, os martes de 16:00 a 17:00 horas.
  • O vindeiro martes, 26 de setembro teremos a 1ª reunión coas familias, dada a importancia dos asuntos a tratar convén asistir á mesma. Enviaremos nota recordatoria.

Calendario do curso 2017-2018

No 2º ciclo de educación infantil, na educación primaria e na educación especial, a impartición efectiva de clases realizarase do día 11 de setembro de 2017 ao 21 de xuño de 2018, ambos inclusive.

Períodos de vacacións:
1. Nadal: desde o día 22 de decembro de 2017 ata o día 7 de xaneiro de 2018, ambos inclusive.
2. Entroido: días 12, 13 e 14 de febreiro de 2018.
3. Semana Santa: desde o día 24 de marzo ata o 2 de abril de 2018, ambos inclusive.

Días non lectivos: pendentes de aprobación polo Consello Escolar.