Benvida

Benvidos á web do CEIP Antonio Pedrosa Latas.

Celeiro-Viveiro (LUGO)

FELICES VACACIÓNS

COMUNICADO DO CENTRO SOBRE O FONDO LIBROS

Estimadas familias:
(clica no enlace para ver  a listaxe)

Debido a que existen excedentes de libros do Fondo Libros, e do Banco de Libros (ANPA) para 3º e 4º de primaria, as familias que así o desexen poden pasar polo centro antes do 21 de xullo de 2017 para solicitalos, e así non mercalos.
Para 5º e 6º de primaria, NON existen tales excedentes, polo que pregamos que aquelas familias que desexen que a ANPA se encargue da compra e distribución dos mesmos, poden pasar polo centro, e cubrir a solicitude dos libros que lles falten (agás o práctico de inglés “activitybook”; do que se farán cargo as familias); tamén ata o día 21 de xullo de 2017.
A entrega de libros do Fondo do Centro e do Banco da ANPA terá lugar os días 6 e 7 de setembro de 11:30 a 13:30 na aula de música.

(Clicar para descargar a autorización)

Calquera dúbida, seguimos a súa disposición nos números 982 870 953 e 982 870 951 ata o 21 de xullo de 2017.
Grazas
Atentamente a dirección do centro.

CIRCULAR DA ANPA SOBRE O BANCO DE LIBROS

Aqueles membros da ANPA que desexen pertencer ao Banco de Libros da mesma é necesario que fagan o ingreso de 26 € anuais da cuota/seguro antes do 20 de xullo de 2017. Entenderase que estes membros de todos os cursos (incluídos Infantil e 1º e 2º de Primaria) destinan 5€ dos 26€ aboados ao Banco de Libros. No caso de que haxa que comprar máis libros, a cantidade total prorratearase entre todos os membros do Banco de Libros.

Co recibo bancario deberán pasar polo colexio de 10 a 13 horas desde o luns 17 (que sairán as listas definitivas da Xunta) ata o venres 21 de xullo para solicitar os libros do Banco da ANPA se queren que esta xestione a compra e o reparto dos mesmos.

Pertencer ao Banco de Libros dá dereito a beneficiarse de todos os libros de texto agás o práctico de Inglés dos cursos 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria.

O resto de libros (Infantil, 1º e 2º de Primaria, Actividades de Inglés, etc) deberán ser adquiridos  particularmente polos pais este ano. No futuro, a dirección da ANPA comprométese a seguir valorando a compra máis económica destes libros para os pais.

Igualmente, aconséllase que todos os anos os pais soliciten a axuda da Xunta para o Banco de Libros do colexio, pois todos os libros que se poidan comprar con ese fondo autonómico, non teñen que ser abonados polos pais.

Os libros repartiranse en setembro antes do comezo de curso. Seguiremos informando das datas por este medio.

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2017-2018

Semanas temáticas para nenos e nenas entre 3 e 12 anos

COMUNICADO DA ANPA:

Os socios e socias da ANPA do CEIP Antonio Pedrosa Latas de Celeiro terán un desconto dun 10% de desconto nas actividades.

Datas para a devolución de libros

COMUNICADO PARA AS FAMILIAS DO ALUMNADO DE

3º, 4º, 5º e 6º CURSO DE PRIMARIA

Os beneficiarios da axuda FONDOLIBROS no presente curso deberán devolver os lotes completos de libros de texto en préstamo (en bo estado, sen nome e libres de escritura) durante a última semana do curso, para poder beneficiarse das diferentes axudas na presente convocatoria.

Para favorecer a boa organización do centro e da ANPA na recollida do material e na incorporación da información no sistema operativo da xunta, e deste xeito non interronper o normal funcionamento do centro, rogámoslles fagan uso do seguinte horario:

LUNS, 19 DE XUÑO:   5º e 6º CURSO

9:00 a 10:30  /  13:00 a 14:00  /  16:00 a 17:30

XOVES, 22 DE XUÑO:  3º e 4º CURSO

9:00 a 10:30  /  13:00 a 14:00  /  16:00 a 17:30

Modelo de xustificación de retirada do alumno/a e/ou de impuntualidade ao centro

Adxuntamos un modelo de xustificación de retirada do alumno/a e/ou de impuntualidade ao centro para maior comodidade das familias, que deberán traer cuberto aqueles/as nenos/as que faltasen ao centro ou aqueles/as que deben ausentarse por motivos xustificados nalgún momento do horario lectivo. Pregamos lle sexa entregado aos respectivos titores por parte do alumnado ao chegar á aula.

AQUÍ PODEN DESCARGAR O MODELO XUSTIFICANTE