Benvida

Actividade Especial da ANPA

Calendario escolar 2019/2020

Orde do 20 de xuño de 2019

No 2º ciclo de educación infantil, na educación primaria e na educación especial, a impartición efectiva de clases realizarase do día

• 11 de setembro de 2019 ao 19 de xuño de 2020, ambos inclusive.
  • Día do Ensino (non lectivo) o xoves, 31 de outubro de 2019
  • Días de Libre Disposición (pendentes da aprobación pola Inspección)

Venres, 20 de marzo de 2020

Luns, 4 de maio de 2020

• Períodos de vacacións:

Nadal: desde o día 21 de decembro de 2019 ata o día 7 de xaneiro de 2020, ambos inclusive.

Entroido: días 24, 25 e 26 de febreiro de 2020.

Semana Santa: desde o día 4 ata o 13 de abril de 2020, ambos inclusive.

CAMBIO DE DENOMINACIÓN DO CENTRO

ceip.celeiro@edu.xunta.es

Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria

ORDE do 17 de abril de 2018 pola que se autoriza o cambio de denominación específica do CEIP Antonio Pedrosa Latas, do concello de Viveiro.

De conformidade co previsto no artigo 8 do Regulamento das escolas de educación infantil e dos colexios de educación primaria, aprobado polo Decreto 374/1996, do 17 de outubro (DOG do 21 de outubro), por proposta da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos,

DISPOÑO:

Autorizar o cambio de denominación específica do seguinte centro:

Provincia: Lugo.

Concello: Viveiro.

Código: 27013387.

Denominación actual: colexio de educación infantil e primaria (CEIP) Antonio Pedrosa Latas.

Nova denominación: Colexio de Educación Infantil e Primaria (CEIP) de Celeiro.

Santiago de Compostela, 17 de abril de 2018

Román Rodríguez González
Conselleiro de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria

COMUNICADOS A TRAVÉS DE TokApp

Estimadas familias:

Para comunicarnos con vostedes de forma rápida e sinxela imos empregar a plataforma TokApp School convidando aos nosos usuarios a que descarguen esta aplicación nos seus teléfonos móbiles ou nas súas tabletas.

Por este medio poderán ter información inmediata, ademais de poder responder cando o Centro llelo solicite.

Destacar que esta é unha aplicación de descarga gratuíta para teléfonos Android, Windows Phone ou iOS.

Está dispoñeble en Google Play Store, Windows Phone Store e App Store.

Vostedes teñen que:

1. Entrar na tenda App Store, Google Play ou Windows Phone Store.
  2. Buscar a aplicación de TokApp School e descargala.
  3. Abrir a aplicación, seleccionar o seu país de residencia e validar o nº de teléfono ou o enderezo electrónico que facilitou no centro ao inicio do curso.
  4. Escribir o nome de usuario e contrasinal que queiran utilizar (se xa está en uso, elixir outro).
  5. Agardar a que o centro actualice a base de datos e detecte o seu rexistro.

Comezará a recibir os comunicados. É esencial que os datos de rexistro coincidan cos facilitados ao centro.

Así mesmo, tamén pode ter información de como descargar a aplicación e darse de alta a través da seguinte ligazón:

No caso de non ter teléfono con conexión de datos, utilizaremos o correo electrónico para comunicarnos con vostedes.

Un saúdo

O Equipo Directivo