Familias/Alumnado

CURSO ALFABETIZACIÓN DIXITAL

Durante o mes de Outubro estivemos celebrando no centro o curso de alfabetización dixital para as familias do nos alumnado e na que tratamos temas coma:Navegación na rede, plataforma edixgal e recursos para as familias e navegamos con seguridade na rede. Queremos dar as gracias a todas as familias pola súa participación e interese nesta actividade xa que foi moi enriquecedora para todos.

Aprende a estudar

Técnicas para estudar mellor

Ollo cos teus datos

Cando navegas por internet, os teus datos poñense a disposición de moita xente e por iso é necesario que sepas cousas sobre: redes sociais, manexar imaxes en internet, webcam,... Para finalizar tendes un xogo, PRIVIAL, e aventuras animadas.

Espero que disfrutedes e que a partir deste momento naveguedes con máis seguridade

Pensa antes de publicar

Educar para protexer

Guía de formación TIC para pais e nais de nenos/as de 3 a 11 anos

Huérfanos digitales

Navega con rumbo

Os rapaces deben tomar conciencia dos beneficios e riscos que supón a navegación polo ciberespacio en toda a súa extensión, non só a través de páxinas web senón tamén das redes sociais, das que cada vez son usuarios máis asiduos. Nesta guía atopamos guías de boas prácticas en Internet.

Navega con rumbo

Protexemos os nosos datos

Aventuras de Reda e Neto

Por medio destas 4 animacións os vosos fillos/as poden aprender a importancia de protexer os datos cando navegan por internet.