NamorARTE

Benqueridas familias,

Como xa sabedes este ano temos por Proxecto Anual de Centro achegar ao

alumnado ao mundo do ARTE. Por iso estamos traballando en torno a

grandes artistas de tódolos tempos e as súas obras.

Pretendemos expoñer unha gran mostra final do traballo das vosas fillas e

fillos para compartilo con vós ao rematar o curso a modo de MUSEO no

Palacios.

Agora ímosvos ofrecer un adianto do que xa levamos feito a través dun

CALENDARIO ANUAL 2018-2019 que contén algunhas das creacións

artísticas dos alumnos e que poderedes solicitar no centro en breve.

Avisarémosvos a través dos nenos e nenas. Aquí vos deixamos o deseño

agardando sexa do voso agrado.

Equipo de Dinamización da Lingua Galega.

CELEBRACIÓN DO DÍA DAS LETRAS GALEGAS

Este ano o día das Letras Galegas homenaxea a grandísima e ata agora pouco recoñecida escritora María VictoriAMOReno Márquez, que tanto amou e loitou polo noso idioma e cultura.

Cacereña de nacemento pero galega de adopción, esta muller que viviu en diferentes cidades españolas era políglota, sabía falar castelán, catalán, galego, francés..., pero elexiu O GALEGO e fixo do noso idioma o seu.

Según Fina Casalderrey, que foi alumna súa en Pontevedra, aínda que Mª Victoria era profesora de secundaria, a ela gustáballe que lle chamaran MESTRA, era a súa vocación. Ao chegar a Galicia atopouse cunha realidade preocupante; o alumnado do seu instituto non aprobaba os exames que se facían en castelán, xa que a súa lingua materna, é dicir, a que dominaban era o galego. Foi por iso polo que decidiu comezar a dar as súas clase en lingua galega e facer deste o seu idioma. Nas súas propias palabras: “A miña relación co galego é unha historia de amor”.

No colexio, desde Infantil a Primaria, levamos a cabo diferentes proxectos para coñecer a súa vida e poñer en valor a súa obra.

Aquí vos deixamos unha pequena mostra, esperamos que vos guste e que vos anime tamén, como familias, a participar connosco lendo algunha das súas novelas, veredes que vos acontece coma nós, que canto máis a coñecemos máis nos gusta.

3 ANOS

As mestras relataron o conto "A festa no Faiado", acompañando a narración con fotografías relacionadas coa historia.

4 ANOS

O alumnado elaborou coa axuda das mestras un QUEBRACABEZAS sobre as personaxes deste conto.

5 ANOS

Os nenos e nenas realizaron unha presentación oral da BIOGRAFÍA EN PICTOGRAMAS sobre a autora elaborada polo CEIP Plurilingüe Anxo da Garda. A Coruña.

1º e 2º

Os alumnos realizaron en equipo MURAIS sobre a obra “Eu conto, ti cantas”.

SOPITAS CON CANELA e A FESTA NO FAIADO

Gran traballo de expresión plástica sobre as catro mulleres homenaxeadas, contando con María Victoria Moreno, ata a o momento baixo o lema “Abride a fiestra un pouquiño máis”.

O alumnado elaborou e presentou oralmente a BIOGRAFÍA da autora.

Os Cooltureco realizaron un programa audiovisual chamado “Unha historia de amor co galego”, no que fan unha obra de microteatro ubicada no Rexurdimento para dar paso ao momento actual no que uns nenos que xogan no patio do seu colexio conversan sobre a orixe do 17 de Maio, para finalizar coa exposición da biografía desta escritora.

Ademais gravaron unha versión do HIMNO GALEGO do grupo “Os da Ría” e elaboraron un ALFABETO GALEGO para os peques da nosa escola.

Traballo plástico sobre a autora homenaxeada coa técnica de estarcido e lectura dos relatos premiados no Certame de relato curto deste ano.

EQUIPO DE DINAMIZACIÓN DA LINGUA GALEGA

ENTREGA DE PREMIOS V CERTAME RELATOS CURTOS

O alumnado de 4º e 5º participou no V concurso de relatos curtos organizado pola FANPA (Federación provincial de ANPA dos colexios públicos) en colaboración coa editorial Kalandraka. Tiñan que facer un relato orixinal escrito en galego que non superase as 300 palabras e ao cal se presentaron ao redor de 800 relatos. O día 30 tivo lugar a entrega dos premios: un libro co seu relato, un diploma, un libro e ademáis Sarai conseguiu o premio de participar nun taller de escritura organizado por escritores galegos. Na seguinte imaxe podedes ver a cara de: UxíaAlexSaraiNoeIrene e Paula de 5º e Rebeca de 4º

Enlace ao Faro de Vigo

FINALISTAS V CERTAME RELATO CURTO

O alumnado de 4º e 5º participou no V concurso de relatos curtos organizado pola FANPA (Federación provincial de ANPA dos colexios públicos) en colaboración coa editorial Kalandraka. Tiñan que facer un relato orixinal escrito en galego que non superase as 300 palabras e ao cal se presentaron ao redor de 800 relatos. Queremos felicitar ao alumnado que conseguiu ser finalista e tamén aos outros xa que a calidade de todos os relatos foi extraordinaria.

Os nenos e nenas finalistas son: Uxía, Alex, Sarai, Noe, Irene e Paula de 5º e Rebeca de 4º que deberán acudir ao acto de entrega de premios o 30 de maio no Auditorio do Pazo da Cultura en Pontevedra

Samaín/Halloween 2012

samain

emptyno

emptypalacios

RAPACES, RAPAZAS, FAMILIAS,...

PREPARÁDEVOS PARA DISFRUTAR

DO SAMAÍN

Teremos unha morea de cousas para que pasedes moito  MEDO.

A continuación tendes unha escolma de actividades para traballar e coñecer esta tradición elexidas polo Equipo de Normalización e o Equipo TIC:

Casa de tol@s: fai o teu escenario terrorífico:

Pinta unha cabaza arrepiante:

Cabazas para imprimir

Adiviñas do Samín

Decora a túa cabaza

XOGOS VARIADOS:

ACTIVIDADES LIM:

O samaín - O outono
Corre , corre, cabaciña
O Samaín
Chegou o Samaín