PROCESO DE ADMISIÓN PARA O CURSO ACADÉMICO 2017/2018

ZONA INFLUENCIA DO CENTRO

- Parroquia de San Salvador de Torneiros (barrios de Casal de Vello, O Contrasto, A Florida, A Gándara, A Mota, O Noval, A Pereira, A Relva, A Ribeira e O Seixo).

- Polígonos I, II e V da parroquia de San Rosendo de Torneiros.

- A parroquia de O Porriño dende a vía do tren cara Torneiros.

PRAZOS

- 1 ao 20 de marzo. Presentación da solicitude de admisión (Anexo II).

- 23 de marzo ao 5 de abril (ambos inclusive). Presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo (sempre que non cheguen as prazas ofertadas).

- Prazo de 10 días hábiles (despois do 22 de marzo). A dirección dos centros pode pedir documentación complementaria que acredite as circunstancias alegadas, analizada toda a documentación.

- Ata o 24 de abril (inclusive). Publicación das listaxes provisionais.

- 5 días hábiles a partir do seguinte á publicación. Prazo de reclamación das listaxes provisionais.

- Ata o 14 de maio (inclusive). Publicación das listaxes definitivas.

- 1 mes a partir do seguinte á publicación. Prazo de reclamación das listaxes definitivas.

- 20-30 de xuño. Formalización da matrícula en educación infantil e primaria. Impreso aquí.

DOCUMENTACIÓN REQUERIDA

- Impresos :

• Anexo II (pódese entregar na secretaría do centro ou a través da aplicación de xestión do proceso "admision alumnado". Preman aquí para facelo                                   telematicamente).
      •  Anexo A

- Fotocopia das follas do libro de familia onde figura o alumno e os pais.

- Copia do DNI dos proxenitores.

- Certificado de matrícula que poña o nivel estudiado no curso académico 2016/2017.

- No caso de separación/divorcio, fotocopia da sentenza que adxudica a tutela.

- 2 fotos tamaño carné (só EI).

- Tarxeta sanitaria do alumno/a.

LEXISLACIÓN

ADMISIÓN ALUMNADO PARA O CURSO 2017/2018

Publícanse as listaxes provisionais do alumnado admitido e non admitido para o curso 2017/2018.  Lembrade que existe un prazo de 5 días hábiles dende o seguinte a publicación das mesmas para presentar reclamacións.

4º ED. INFANTIL

Listaxe provisional de admitidos

Listaxe provisional de non admitidos

6º ED. INFANTIL