Novo record de reciclaxe

Un curso máis os nenos e nenas do cole propuxéronse loitar contra a contaminación reciclando pilas coa campaña Ecoembes.

No primeiro trimestre recompilamos 94 kg! Noraboa a tod@s!

Consello Escolar: composición final tras a proclamación de electos

Como xa vimos anunciando, este curso renóvanse parcialmente os membros do Consello Escolar.

No seguinte enlace poden acceder ao listaxe oficial de electos.

PROCLAMACIÓN CANDIDATOS ELECTOS

Unha vez rematado o proceso, o Consello Escolar queda formado da seguinte maneira:

COMPOSICIÓN DEFINITIVA TRAS A RENOVACIÓN PARCIAL

Coñecendo por dentro ao monstro de cores

O grupo de Educación Infantil viaxou ata Vigo para poder presenciar a obra de teatro dun dos seus libros favoritos: "O monstro de cores".

MÁIS FOTOS E VÍDEOS AQUÍ

Renovación parcial do Consello Escolar

Xa se pode acceder ás candidaturas oficiais para as vindeiras eleccións do consello e á información relacionada coas mesmas.

PROCLAMACIÓN DE CANDIDATURAS

COMUNICADO PARA AS FAMILIAS

E POR FIN CHEGOU O MAGOSTO!

Cuns días de retraso, pero por fin puidemos gozar dun gran día de festa onde as castañas, os xogos e a música non faltaron. A única mágoa é ter que agardar un ano máis para que volte o San Martiño...

ÁLBUM DE FOTOS

MAGOSTO 2018 by Slidely Photo Gallery

Novo blog de orientación na escola

Moi boas novas no CEIP Antonio Carpintero! Desde hoxe contamos con un blog do Departamento de Orientación no que vamos  a poder atopar información e recursos que axudarán as familias, o profesorado e o alumnado.

"O cole de todos" é para todos os membros da comunidade educativa, incluirá ideas e recursos para traballar e tratar temas moi diversos cos cativos na aula e fóra dela.

Renovación parcial do Consello Escolar

Poñemos a súa disposición os distintos documentos relacionados coa renovación parcial do consello.

COMPETENCIAS DO CONSELLO ESCOLAR

CONVOCATORIA DE ELECCIÓNS