Xornada de deporte no cole de As Neves

Un curso máis a nosa escola xúntase cos coles da zona para gozar dunha xornada de deporte.

O DÍA DA PAZ

O 30 de xaneiro festexamos o día da Paz e a Non Violencia.

Este ano, continuando co tema O MAR, envíamos unhas mensaxes dentro de botellas.

Os teatros de Arbo

Para demostrar que no cole hai talento, as/os nosas/os alumnas/os escenificaron de novo as obras de teatro que se expuxeron no festival de Nadal para poder gozar das súas actuacións.

Melloras na biblioteca do centro

A nosa biblio non para de renovarse para poder dar respostas as necesidades do alumnado. Esta semana estreamos solo de cortiza para favorecer o aislamento e calidez da aula.

Xogos cooperativos nos recreos

No cole de Arbo os recreos fanse cada vez máis divertidos. Coa fin de que todas as nenas e os nenos consigan atopar o seu espazo no patio comezáronse a repartir distintos materias para ofrecer opcións de xogos que ata agora non había.

Festival de Nadal 2018

Un ano máis o festival foi un éxito grazas a toda a comunidade educativa: profes, alumn@s e familias!

EDUCACIÓN INFANTL: "DRILO, COCODRILO"

1º E 2º: "MUÑECO DE NIEVE"

3º E 4º: "HECHO CON TUS SUEÑOS"                                                               5º: "HIMNO DA ALEGRÍA"

6º: "NADAL DE LUÍNTRA"                                                                                MIX: "INSTRUCTION"

Recomendacións de lectura para Nadal

Papá Noel e os Reis Magos están a punto de chegar!

Unha idea xenial é pedirlles un libro. Aquí vos deixamos algunhas ideas.