RESOLUCIÓN PROVISIONAL DO FONDO DE LIBROS PARA 3º, 4º, 5º E 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA DO CURSO 2020-21.

No día de hoxe pubícouse a listaxe provisional de admitidos do alumnado de educación primaria dos cursos de 3º, 4º , 5º e 6º para o ano académico 2020-21.

Poderán consultala no centro ou chamando ó 886110092, en horario de 10 a 14 horas.

Ábrese o prazo de reclamacións dende ás 10 horas de mañá venres día 3 ata o luns día 6 ás 14 horas. O horario de reclamacións será de 10 a 14 horas.

O martes día 7 de xullo publicarase a resolución definitiva que se dará a coñecer co mesmo procedemento e no mesmo horario.

A dirección.

ENTREGA DOS VALES PARA A ADQUISICIÓN DOS LIBROS DE TEXTO (1º E 2º) E PARA MATERIAL ESCOLAR (1º, 2º, 3º, 4º, 5º E 6º) DO VINDEIRO CURSO 2020-21

Mañá martes día 23 de xuño, de 10 a 14 horas, farase entrega dos vales para o alumnado que curse 1º, 2º e 3º de primaria no vindeiro ano académico.

Este venres día 26 de xuño, de 10 a 14 horas, farase entrega dos vales para o alumnado que curse 4º, 5º e 6º de primaria no vindeiro ano académico.

Para acceder ó centro hai que empregar máscara de protección.

Tamén poderán recollelos, no mesmo horario, do 30 de xuño ó 3 de xullo.

A dirección.

Comedor escolar curso 2020/2021

Comunícase que ten praza de comedor todo o alumnado que a solicitou.

A situación xeral producida coa pandemia do COVID 19 pode supoñer a imposición de medidas de protección e seguridade polas medidas que, en materia de comedores escolares de xestión indirecta, estableza, no seu caso, o protocolo que dite a consellería.

1. INFORMACIÓN ÁS FAMILIAS

2. ANEXO II. MODELO DE AUTODECLARACIÓN

3. INSTRUCCIÓN 3/2020 DA SECRETARIA XERAL TÉCNICA

4. DECRETO 132/2013, do 1 de agosto, polo que se regulan os comedores escolares

Novas sobre o remate do actual curso escolar 2019/2020

Os  libros do fondo dos cursos de 4º e 6º de educación primaria terán que devolverse entre este mércores día 17 e o xoves día 18 en horario e 9,30 a 14,30 horas en coordinación co profesorado titor.

Este venres día 19 rematarán as clases do presente curso escolar.

Nese día  publicaranse as notas en Abalarmóbil.

Recórdase que o prazo para solicitar as axudas para libros e material didáctico así como a participación do fondo de libros rematará este venres día 19 ás 14,30 horas.

A dirección

LIBROS E MATERIAL DIDÁCTICO PARA O CURSO 2020/2021

No seguinte enlace pódese consultar toda a información sobre os libros e o material didáctico establecido para as distintas tutorías.

LIBROS E MATERIAL DIDÁCTICO PARA O CURSO 2020/2021

BENVIDAS, FORMIGUIÑAS, Á AULA DE 3 ANOS!!!

Ola. Son a mestra Natalia.

Como non podemos ter a xuntanza de portas abertas, déixovos unhas indicacións sobre o funcionamento da aula e do centro.

Tamén é importante que miredes “Agora que xa somos maiores” xa que son unhas orientacións de axuda para favorecer o desenvolvemento dos vosos fillos e fillas e facilitar a súa incorporación á escola.

En setembro, poreime en contacto con vós para a primeira xuntanza do curso.

Feliz verán e ata setembro.

NATALIA.

- Indicacións sobre o funcionamento da aula e do centro escolar.

- Agora que xa somos maiores.

- VÍDEO DE PRESENTACIÓN DA AULA DE 3 ANOS.