Complementarias

Actividades na rede para traballar a lectoescritura

Bo día familias!!

Considero que o feito de fomentar a lectura mediante o xogo pode resultar moi construtivo para o noso alumnado xa que a maiores de desfrutar están a aprender ao mesmo tempo.

Nos enlaces que vos indico a continuación poderedes atopar actividades de lectoescritura para traballar as letras que estamos a aprender.

-Recursos para 3 anos: ( Adquisición das vogais)

Recursos para todas as idades

Bo día!!

Nestes días de encerro, debemos evitar caer na monotonía e no aburrimento polo que deixo a vosa disposición o seguinte enlace( http://aulasgalegas.org/)  no cal poderedes atopar múltiples recursos para todos os niveis académicos.

Transformando o noso patio

Din que non fai falta moito para ser feliz e no noso caso bastou que mediasen unhas brochas e un pouco de pintura para gozar dunha tarde compartida coas familias, dispostas a arrimar o ombreiro sempre que fai falla. Deste xeito, o noso traballo servirá para dinamizar un patio amplo e con moitas posibilidades.

FELIZ DÍA, MULLER!!!

DÍA ESCOLAR DA NON VIOLENCIA E DA PAZ

OBRADOIRO DE PERCUSIÓN CON REFUGALLO

NOVEMBRO: MES DOS DEREITOS.

AO LONGO DO MES DE NOVEMBRO, TRABALLAREMOS NA ESCOLA OS DEREITOS DE TODOS OS NENOS E NENAS.

FIN DE CURSO

21/06/2018 09:30