Magosto, Samaín, Nadal, Entroido, Día da Paz, Letras Galegas, Fin de curso, Vídeos, Día do libro, Celebracións, Maios, Miscelánea

Homesaxe a nosa mestra Encarna

Homenaxe a nosa mestra ENCARNA

Para acceder a información, premede no enlace anterior.

Graduacións 2021

O pasado 21 e 22 de xuño, celebramos a graduación do alumnado de sexto. Unha graduación diferente, debido a pandemia, pero mantendo, coma sempre, a misma ilusión. Unha xornada moi emotiva, tanto para o alumnado que se vai do centro, como para os mestres que levamos tantos anos compartirdo con eles tantos bos momentos.

O PROFESORADO DO CEIP PLURILINGÜE DE ANDRADE  DESÉXAVOS MOITA SORTE.

Podedes consultar as fotos na nosa galería: FOTOS

Tamén tedes os vídeos no seguinte enlace: VÍDEOS

Fin de curso 2021

Este ano, como remate a este curso escolar tan extraño, celebramos unha carrera de orientación un pouco especial. Para cumprir coas medidas de seguridade a carreira fíxose por grupos, sen mesturar os nenos.

Os nenos en grupos de dous ou tres, tiñan que buscar, seguindo un  mapa, unhas pistas, espalladas por todo o recinto escolar e realizar as probas que neles se establecían.

Unha bonita forma de rematar este curso.

Tedes as fotos na galería de fotos ou no seguinte enlace: FOTOS

Aproveitamos a ocasión para dar as grazas a toda a comunidade educativa, pola colaboración e a comprensión demostrada durante este curso.

GRAZAS A TODAS E TODOS.

Encontro con Francisco Fernández Naval

Onte, Luns 31 de maio, visitou o noso centro Francisco Fernández Naval, autor, entre outros, do libro "Contos da avoa Pepa".

Unha xornada fantástica para o alumnado de 5º e 6º.

Tedes máis información no blogue da biblioteca: "Soños de andel"

Podedes ver as fotos na nosa galería: Fotos

No enlace que tedes a continuación podedes ver os vídeos da xornada: Vídeos

MAIOS 2021

Coma todos os anos, este ano tan especial pola situación de pandemia que estamos a vivir, tamén celebramos o MAIO.

Se queredes ter máis información podedes visitar o GALEBLOG.

E se vos gustou podedes facer algún comentario.

Tedes as imaxes na nosa galería de fotos: FOTOS MAIOS.

Letras Galegas 2021

Xa podedes consultar as actividades propostas para a celebración das Letras Galegas 2021, no blogue da biblioteca.

Podedes acceder dende o seguinte enlace: Letras Galegas 2021

Lecturas compartidas en familia

Este ano para celebrar o día do libro, solicitamos a todas as familias que compartades con nós un video-conto en familia.

Para poder ver os vídeos que xa están compartidos podedes acceder ao blog da biblioteca: SOÑOS DE ANDEL

Grazas a todos/as pola vosa colaboración.

Obradoiro radio 2021

Obradoiro radio

O pasado martes 13 de abril, Xerardo e Damián, de Ponte nas Ondas, impartiron un obradoiro de radio ao noso alumnado de 4º e 5º de primaria.

Unha xornada moi interesante, divertida e produtiva.

Tedes máis información no blog da biblioteca OBRADOIRO DE RADIO

Podedes consultar as fotos da xornada na nosa galería de fotos ou no seguinte enlace: FOTOS