Organigrama, Consello escolar, Profesorado

Renovación Consello Escolar

Resolución 30 setembro

Resolucion 30 de setembro de 2020, onde se publica o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares.

Para acceder a información premede na imaxe.

Eleccións Consello Escolar

Eleccións<br />
Consello Escolar

Para acceder a información premede no enlace anterior.

CONSELLO ESCOLAR: ELECCIÓNS 2018

O vindeiro 27 de novembro de 2018, terán lugar as eleccións para a renovación parcial do Consello Escolar.

A continuación atoparedes a documentación relativa a este proceso:

Convocatoria Sector PAIS/NAIS.

CANDIDATURA

Eleccións ao Consello Escolar 2014

Estimadas familias segundo a REsolución do 19 de setembro de 2014, este mes de novemro temos que realizar a renovación parcial do Consello Escolar do centro, nos distintos sectores, pais/nais e mestres.

Dada a importancia deste órgano dentro do funcionamento do centro rogámosvos participedes presentando as vosas candidaturas.

Para mais información podedes consultar os enlaces que tedes a continuación

Eleccións ao Consello Escolar

Segundo a resolución do 6 de setembro de 2010, DOG do 24, o vinceiro 25 de novembro terán lugar no CEIP de Andrade as eleccións para elixir os representantes dos distintos sectores (pais/nais e mestres) da comunidade educativa.

Dada a importancia deste órgano colexiado dentro do centro animamos a todos os pais, nais ou titores legais do alumnado a participar en dito proceso, presentando as súas candidaturas (entre o 9 e o 18 de novembro na secretaría do centro) e votando o día 25.

Para maior información podedes consultar os seguintes enlaces.

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR.

No vindeiro mes de novembro, segundo a resolución do 1 de setembro de 2008 (DOG do 18 de setembro), se celebrarán as eleccións para cubrir as prazas que quedan vacantes, tanto as referidas ao sector de pais/nais/titores legais, como ao sector de mestres/as.

As vacantes a cubrir son as seguintes:

• Dous pais/nais. Un sairá por votación e o outro o nomeará a ANPA.
  • Dous mestres/as que sairán por votación dentre os candidatos.
  • O representante municipal que designará o Concello de Pontedeume.

Este proceso se desenvolverá dacordo co calendario que podedes ver no seguinte enlace:  CALENDARIO.

Así mesmo podedes ver os seguintes documentos: