Inicio de Sesión

Paz 2012

Este ano, dentro da colaboración das bibliotecas escolares da zona de Ferrolterra cos nenos saharauis de Smira, comezamos a celebración do Día da Paz, coa lectura por parte do alumnado do 2º e 3º ciclo de primaria, dunha serie de frases enviadas polos nenos saharauis.

O día 30 de xaneiro, como todos os anos, dende o CEIP Plurilingüe de Andrade celebramos o "DÍA DA PAZ". Este ano queremos compartir cos mais próximos a nos (os nosos compañeiros de cole), desexos de PAZ, polo que cada ciclo pegará no árbol dos desexos, o que eles queren para os seus compañeiros. Tamén recitarán poemas de Paz. Todos xuntos cantermos, bailaremos e remataremos a xornada compartindo entre todos un pouquiño de pan con chocolate.

Este ano enmarcado no programa de PAZ do Concello de Pontedeume, participamos no "IV Pleno Municipal Infantil", onde o alumnado fai o papel de oposición, prantexando ao goberno municipal, todas aquelas inquedanzas e deficiencias que eles atopan no Concello. Grazas ao Concello de Pontedeume por facernos partícipes da vida pública do  noso concello.

Os nosos mellores desexos de PAZ dende o CEIP Plurilingüe de Andrade.

Deixámosvos cun pequno reportaxe de fotos da xornada. Como sempre podedes ver o resto de fotos na GALERÍA e os VIDEOS da xornada.

Paz 2012 - foto montaje