INFÓRMATE

ENTREGA DE VALES DE MATERIAL 1º,2º,3º,4º,5º,6º

ENTREGA DE VALES LIBROS DE TEXTO 1º Y 2º

FONDO SOLIDARIO E AXUDAS LIBROS E MATERIAL

Lexislación e documentación sobre a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material.

DOCUMENTACIÓN FORMALIZACIÓN MATRICULA

Documentación a entregar no centro para a formalización de matrícula. Na formalización de matrícula das familias de novo ingreso  a Secretaría do centro se porá en contacto telefónico para citar para a entrega da documentación.

INFORMACIÓN PROCESO DE ADMISIÓN

Nos enlaces podes consultar a lexislación sobre o proceso de admisión en centros públicos, un folleto sobre o noso cole e o mapa de influencia do centro.

Ademais podedes descargar o impreso de admisión e o "Anexo A" para a entregar no cole. Tamén podedes recollelo na Secretaría do propio centro.

LISTAXES PROVISIONAIS PARA AXUDAS LIBROS DE TEXTO, FONDO SOLIDARIO E MATERIAL ESCOLAR

ESTAS LISTAXES SON PROVISIONAIS E PODEN SER MODIFICABLES DEPENDENDO DAS RECLAMACIÓNS E MATRICULACIÓN DE NOVO ALUMNADO.

O PERÍODO DE RECLAMACIÓN É DE DOUS DÍAS HÁBILES A PARTIR DA SÚA PUBLICACIÓN,

LISTAS LIBROS DE TEXTO CURSO 17-18

ADXUNTAMOS LISTAXES DE LIBROS DE TEXTO DO VINDEIRO CURSO

ADMISION DO ALUMNADO

CON RESPECTO Á FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA DO ALUMNADO DO CURSO 2017-18, O CENTRO POÑERASE EN CONTACTO TELEFÓNICO COAS RESPECTIVAS FAMILIAS PARA ASIGNARLLE DÍA E HORA PARA A FORMALIZACIÓN DA DEVANDITA MATRÍCULA

NOTA INFORMATIVA FONDO SOLIDARIO, AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL

Adxuntamos solicitude para participar nas axudas de libros de texto (TALÓN PARA MERCAR LIBROS para 1º e 2º de Primaria), fondo solidario (EMPRESTITO DE LIBROS DE TEXTO PARA 3º,4º,5º,6º de Primaria) e material escolar (TALÓN PARA MERCAR MATERIAL PARA 1º,2º,3º,4º,5º y 6º de Primaria) para o vindeiro curso.

« Xuño 2018 »