INFÓRMATE

INFORMACIÓN PROCESO DE ADMISIÓN 2019

Nos enlaces podes consultar a lexislación sobre o proceso de admisión en centros públicos, un folleto sobre o noso cole e o mapa de influencia do centro.

Ademais podedes descargar o impreso de admisión e o "Anexo A" para a entregar no cole. Tamén podedes recollelo na Secretaría do propio centro.

RECORDADE QUE O PROCESO DE ADMISIÓN COMEZA O 1 DE MARZO.

ESPERÁMOSVOS!!!

CAMIÑOS ESCOLARES SEGUROS

Lembrámosvos as instrucións da app de mapeo dos "camiños escolares seguros" para que vos animedes a participar.

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2018- 2019

PUBLICACIÓN DO LISTADO DE LIBROS DE TEXTO DE EDUCACIÓN PRIMARIA PARA O CURSO 2018/19

AXUDAS MATERIAL EDUCACIÓN INFANTIL

ABERTO O PRAZO PARA SOLICITAR AXUDAS PARA LIBROS E MATERIAL PARA O CICLO DE EDUCACIÓN INFANTIL.

LIGAZÓN Á PÁXINA DO CONCELLO DE REDONDELA:

LISTAXES DEFINITIVAS: VALES E FONDO LIBROS (PRIMARIA)

LISTAXES DEFINITIVAS:

• FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTOS (3º, 4º, 5º, 6º EP)
  • AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO (1º, 2º EP)
  • AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR (1º, 2º, 3º, 4º, 5º, 6º EP)

LEMBRADE QUE O HORARIO PARA A RECOLLIDA DE VALES É:

MARTES 3 DE XULLO DE 9.00 A 15.00 HORAS

MODIFICACIÓN PRAZO LISTAS DEFINITIVAS FONDO LIBROS, AXUDAS LIBROS E MATERIAL

Modificación do prazo de publicación das listas definitivas de fondo libros, axudas de libros e material:

A publicación realizarase o Luns 2 de Xullo do 2018.

Sentimos as molestias  ocasionadas.

LISTADO ADMITIDOS E EXCLUÍDOS FONDO SOLIDARIO

Na listaxe provisional somentes aparecen o número de libros asignados, cando saian as listas definitivas xa apareceran o libro das asignaturas correspondentes.

O periodo de reclamación será o mércores e xoves desta semana.

LISTADOS AXUDAS ADQUISICIÓN LIBROS DE TEXTO 1º E 2º E MATERIAL ESCOLAR 1º, 2º, 3º, 4º, 5º, 6º

Lembramos que o periodo de reclamación será o mércores e o xoves desta semana.

DATAS LISTADOS E VALES LIBROS DE TEXTO, MATERIAL E FONDO SOLIDARIO

MARTES 26 DE XUÑO PUBLICACIÓN LISTAXES PROVISIONAIS
MERCORES 27 E XOVES 28 DE XUÑO RECLAMACIÓNS AS LISTAXES PROVISIONAIS
VENRES 29 DE XUÑO PUBLICACIÓN DE LISTAXES DEFINITIVAS
MARTES 3 DE XULLO

ENTREGA DE VALES DE MATERIAL 1º,2º,3º,4º,5º,6º

ENTREGA DE VALES LIBROS DE TEXTO 1º Y 2º

FONDO SOLIDARIO E AXUDAS LIBROS E MATERIAL

Lexislación e documentación sobre a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material.

DOCUMENTACIÓN FORMALIZACIÓN MATRICULA

Documentación a entregar no centro para a formalización de matrícula. Na formalización de matrícula das familias de novo ingreso  a Secretaría do centro se porá en contacto telefónico para citar para a entrega da documentación.

LISTAXES PROVISIONAIS PARA AXUDAS LIBROS DE TEXTO, FONDO SOLIDARIO E MATERIAL ESCOLAR

ESTAS LISTAXES SON PROVISIONAIS E PODEN SER MODIFICABLES DEPENDENDO DAS RECLAMACIÓNS E MATRICULACIÓN DE NOVO ALUMNADO.

O PERÍODO DE RECLAMACIÓN É DE DOUS DÍAS HÁBILES A PARTIR DA SÚA PUBLICACIÓN,

LISTAS LIBROS DE TEXTO CURSO 17-18

ADXUNTAMOS LISTAXES DE LIBROS DE TEXTO DO VINDEIRO CURSO

ADMISION DO ALUMNADO

CON RESPECTO Á FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA DO ALUMNADO DO CURSO 2017-18, O CENTRO POÑERASE EN CONTACTO TELEFÓNICO COAS RESPECTIVAS FAMILIAS PARA ASIGNARLLE DÍA E HORA PARA A FORMALIZACIÓN DA DEVANDITA MATRÍCULA

NOTA INFORMATIVA FONDO SOLIDARIO, AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL

Adxuntamos solicitude para participar nas axudas de libros de texto (TALÓN PARA MERCAR LIBROS para 1º e 2º de Primaria), fondo solidario (EMPRESTITO DE LIBROS DE TEXTO PARA 3º,4º,5º,6º de Primaria) e material escolar (TALÓN PARA MERCAR MATERIAL PARA 1º,2º,3º,4º,5º y 6º de Primaria) para o vindeiro curso.