RADIO BERETIÑO: 2º PROGRAMA 4º B

O pasado mércores 20 de xaneiro o alumnado de 4º B emitiu o seu 2º programa de Radio Beretiño deste curso escolar. Foi un programa moi divertido e cheo de curiosidades. No apartado de curiosidades, faláronnos dunha descuberta marítima: o peixe máis veloz do mundo. Nas recomendacións musicais, puidemos escoitar unha divertida canción titulada "Rapas, rapas" de Xoán Curiel. No apartado de "Novas do cole" lembráronnos a encomenda do Beretiño para esta semana na que temos que convertirnos en meteorólogos e meteorólogas explicando a predición do tempo. Tamén tivemos recuncho literario e nesta ocasión por partida dobre. Alba Castro e Mara de 5º léronnos os seus escritos titulados: "Eu chámome Alba" e " A tráxica vida dun lapis". Foron fantásticos. Vaia escritoras que temos! Tamén nos propuxeron os diferentes concursos de infantil e primaria para que tiveron unha alta participación entre o alumnado. Fixérono fenomenal! Parabéns!

2º programa de 4ºB 1ª parte.mp37.61 MB
2º programa 4ºB 2ª parte.mp38.56 MB