FONDO LIBROS E AXUDAS MATERIAL

Xa está publicada no taboleiro da escola a listaxe provisional de alumnado beneficiado do Fondo Solidario de Libros de Texto.

Mentres a listaxe sexa provisional non aparece indicado que libros se lle empresatarán, senón cantos serán.

Esta listaxe será definitiva a partir do día 11 de xullo. Dende hoxe ate o día 10 (inclusive) se antenderán posibles reclamacións.

Os Vales para Axuda de Adquisición de Material (1º a 6º) e Adquisición de Libros de Texto (1º e 2º de primaria) poderán ser recollidos de 11:00 a 13:00 os días 11 e 12 de xullo. (Quen non o recolla neste mes poderá facelo en setembro)

A listaxe de material de cada aula non se publicará ate setembro, cando tome posesión o novo profesorado.

Nos seguintes enlaces poderás consultar as listaxes de Vales e Libros concedidos.