« Venres Agosto 12, 2022 »
Ven
Start: 12/08/2022 16:04

O vindeiro curso 2022_2023 comezará o programa Polos Creativos, no que acabamos de acceder na primeira convocatoria realizada pola Consellería de Educación.

Este programa virá a dar continuidade á senda xa marcada dende a nosa escola en cursos anteriores, e a completar os recursos dos que xa dispoñemos grazas a outras iniciativas da Consellería como Biblioteca Creativa e Contratos-Programa.

Start: 12/08/2022 16:18

O vindeiro curso 2022_2023 comezará o programa Edixgal no CEIP A LAMA, coa implantación do libro de texto dixital nos cursos de 5º e 6º de primaria, por tratarse dunha aula mixta.

Agardamos seguir avanzando no proceso de adquisición da Competencia Dixital entre o noso alumnado, que veña completar o traballo realizado dende a escola nos anteriores cursos escolar.