REALIDADE AUMENTADA E CABAZAS BAILARINAS

Quen ía imaxinar facer cabazas riseiras e capaces de bailar! Parecía unha tarefa case impracticable, se ben o manexo das novas ferramentas tecnolóxicas posibilitou o desempeño da actividade con éxito. Levárona a cabo os alumnos de 3º de educación primaria, introducindo, na súa aula a realidade aumentada. Empregouse a app quiver e seleccionouse como elemento de traballo un froito típico outonal como é a cabaza, encadrándose esta actividade no Plan Proxecta anual “a froita na escola”. Neste senso, seguimos diversos pasos de cara á realización da tarefa:

1º. Pintamos os debuxos de cabazas elixidos, puxémoslle boca, ollos, nariz ou os elementos desexados:

2º. Manexamos a aplicación para obter o efecto de realidade aumentada, combinándose, así os elementos reais e virtuais.

3º. Resultado final: as nosas cabazas pintadas cobran vida.

Exposición de froitas e froitos de outono

EXPOSICIÓN: "FROITAS E FROITOS DO OUTONO"

Durante o presente curso, participaremos no Plan Proxecta "Aliméntate ben" (Xunta de Galicia), levando a cabo diversas actividades encamiñadas, esencialmente, ao incremento do consumo de froita entre o alumnado. Desta forma, demos comezo a esta iniciativa, achegándonos á variedade de froitos e froitas da temporada de outono (mazás, peras, kiwis, caquis, laranxas, granadas, abelás, noces, castañas, améndoas, etc.) e, neste sentido, fixemos unha exposición cos mesmos, probámolos e abordamos a temática na aula.

IIº Concurso de Pintura Concello de Agolada

Noraboa a Sabela, Óscar e Jesús. Brillantes vencedores do IIº Concurso de pintura Concello de Agolada.