FPInnova 2019

O alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria acudíu á feira exposición FPInnova 2019 no Gaiás - Cidade da Cultura de Santiago de Compostela.

Obradoiro de creación literaria con froita

Os alumnos de 6º de educación primaria adestraron a súa imaxinación a partir da busca de parecidos coa froita (granada-nariz, plátano-sorriso, melón-rodas, mandarinas-ollos, cereixas-pendentes…) e invención de historias en torno aos mesmos. Neste caso, empregouse a técnica creativa “que pasaría se…?” de Giani Rodari (Gramática de la Fantasía), construíndo cadanseu relato fantástico que, á súa vez, se usou para practicar a exposición oral.

Obradoiro de cociña

OBRADOIRO DE COCIÑA SAUDABLE: ZUME E BATIDOS DE FROITAS

En xornadas anteriores, a totalidade do alumnado participou nun taller de cociña saudable, se ben os alumnos de 5º de educación primaria desempeñaron un papel especial, ao converterse en cociñeiros. Fixeron zume de laranxa e varios batidos elaborados con froitas variadas (plátano, kiwi, amorodos, framboesas, sandía, melón, pera e piña), descubrindo, así, diferentes formas de consumilas. Todos os compañeiros do colexio puideron probar os saborosos menús, resultando unha actividade exitosa.

CANCIÓN E BAILE: “COME MOITA FROITA”

Os alumnos de 1º, 2º e 3º de educación primaria puxeron ritmo ao noso proxecto sobre a froita partindo da coñecida canción “come mucha fruta” (Bom, bom chip), adaptada ao galego e con múltiples variacións na súa letra realizadas por Vanessa Torres, a nosa profe de música. Así, os nenos estudaron o texto, comprendendo a importancia de consumir pezas froiteiras e, finalmente, cantárono, sendo este o resultado final:

Audio: Come moita froita

Ademais de cantar, os pequenos atrevéronse a bailar a canción, coordinándose entre eles para realizar a coreografía. Foi moi divertido!