Semana do 27 ao 30 de abril

PROPOSTAS DE ACTIVIDADES PARA O ALUMNADO PARA A SEMANA DO 27 AO 30 DE ABRIL

Nos arquivos adxuntos (organizados por cada curso) poderedes acceder ás propostas de actividades elaboradas polo profesorado do centro para que o alumnado continúe co seu proceso educativo nos seus domicilios na vindeira semana (do 27 ao 30 abril).Tamén se poderá acceder ás propostas de actividades a través da aula virtual (do centro ou a plataforma e-dixgal para 5º e 6º de EP).

Recordade que as actividades que aparecen en formato pdf, poderanse imprimir para realizar as tarefas ou copialas e realizalas no caderno. Só se debe copiar das tarefas as preguntas e escribir as respostas (non o resto do documento). No caso de ser unha actividade onde haxa que seleccionar o/a alumno/a pódeo facer oralmente visionando o documento e contando co apoio dun familiar.

O pasado venres 22 de abril, o MINISTERIO DE EDUCACIÓN Y FORMACIÓN PROFESIONAL publicou: Orden EFP/365/2020, de 22 de abril, por la que se establecen el marco y las directrices de actuación para el tercer trimestre del curso 2019-2020 y el inicio del curso 2020-2021, ante la situación de crisis ocasionada por el COVID-19.     Onde se especifica as directrices a ter en conta para o desenvolvemento do 3º trimestre.  En canto ó desenvolvemento das actividades, reitera o xa mencionado pola consellería nas orientacións provisionais publicadas a semana pasada. Respecto á avaliación especifica (entre outros aspectos) o seguinte:

"c) La evaluación de los aprendizajes desarrollados a partir de la suspensión de las actividades lectivas presenciales será continua y acentuará su carácter diagnóstico y formativo en todas las etapas, ciclos y enseñanzas, para valorar los avances realizados y los retrasos que hayan podido producirse, con objeto de planificar las medidas de recuperación que sean necesarias y programar el próximo curso.

d) La evaluación final de los aprendizajes del alumnado durante el curso 2019-2020 considerará en conjunto las evaluaciones de todo el curso, valorando especialmente el grado de desarrollo de los aprendizajes y de las competencias imprescindibles previamente definidos.

e) Los centros educativos y el profesorado emitirán un informe individual valorativo del trabajo realizado por sus estudiantes en el curso, que incluya los retrasos que hayan podido producirse y un plan de recuperación de estos.

f) La promoción de curso será la norma general en todas las etapas, considerándose la repetición de curso una medida muy excepcional, que deberá estar sólidamente argumentada y acompañada de un plan preciso de recuperación, ajustándose al marco general que dispongan las Administraciones educativas."

Para solucionar dúbidas respecto ás tarefas, poderedes poñervos en contacto co centro a través do correo electrónico: , o teléfono 881880400, a aula virtual e a aplicación abalarMóbil (comunicación directa co/a titor/a).

Moito ánimo e forza para esta nova semana que comeza!

PROPOSTAS DE ACTIVIDADES PARA O ALUMNADO DE 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA PARA A SEMANA DO 27 AO 30 DE ABRIL

PROPOSTAS DE ACTIVIDADES PARA O ALUMNADO DE 5º DE EDUCACIÓN PRIMARIA PARA A SEMANA DO 27 AO 30 DE ABRIL

PROPOSTAS DE ACTIVIDADES PARA O ALUMNADO DE 4º DE EDUCACIÓN PRIMARIA PARA A SEMANA DO 27 AO 30 DE ABRIL

PROPOSTAS DE ACTIVIDADES PARA O ALUMNADO DE 3º DE EDUCACIÓN PRIMARIA PARA A SEMANA DO 27 AO 30 DE ABRIL