PDC. JOSÉ MANUEL NEGREIRA CLASIFICOUSE PARA O CAMPIONATO GALEGO DE CAMPO A TRAVÉS ESCOLAR

José Manuel Negreira Abelenda, alumno de 6º de E.Primaria, clasificouse por segundo ano consecutivo para  o Campionato Galego de campo a través escolar , ao finalizar quinto na categoría infantil do Campionato Provincial disputado na mañá de hoxe, no circuito do parque de Acea da Ma(Culleredo),o cal, lle permitirá estar entre os mellores atletas galegos de campo a través en idade escolar.

Por cuarta vez na historia do noso colexio,un atleta representaranos no Campionato Galego, que se celebrará o vindeiro 17 de Febrerio na Pobra do Caramiñal ( A Coruña).

Tamén hai que destacar o bo papel de Martín Pérez Calvo, alumno de 5º de E.Primaria, na proba alevín masculino, xa  que dou o mellor de sí, acadando una meritoria posición.

Máis información no blog de educación física do centro: " DISFRUTAMOS MOVÉNDONOS"