DÍA UNIVERSAL DA INFANCIA

Hoxe venres 20 de novembro celébrase o DÍA UNIVERSAL DA INFANCIA. Ao longo desta semana nas distintas aulas estívose levando a cabo actividades relacionadas cos dereitos dos nenos e nenas. Grazas á proposta do Equipo de Biblioteca lemos o libro titulado "O LAPIS  MÁXICO DE MALALA"  e realizamos actividades para coñecer os nosos dereitos e reflexionar sobre como se encontran os nenos e nenas en distintas partes do mundo.

No seguinte vídeo poderedes ver unha mostra do que aprenderon e reclaman os nenos e nenas de educación infantil (pinchade na imaxe):

Este día sérvenos para concienciarnos e concienciar á sociedade sobre a importancia de seguir esixindo que se cumpran os dereitos dos nenos e nenas en todas as partes do mundo.

O alumnado de 2º de educación primaria preparou un baile: O JERUSALEMA CHALLENGE, para conmemorar este día tan importante.

O alumnado de 5º de Educación Primaria colaborou para realizar este GENALLY onde se enumeran un resumo dos dereitos dos nenos e nenas. Serve de lectura-manifesto para dar a coñecer e reclamar que se respecten. Utilizamos un cartel de UNICEF e pulsando no "play" (debaixo de cada dereito) poderedes escoitar cada un deses dereitos de obrigado cumprimento.

AdxuntoTamaño
Malala día da infancia.mp417.1 MB