24 DE FEBREIRO --DÍA DE ROSALÍA DE CASTRO

Achegámonos un ano máis ao 24 de Febreiro, día en que se conmemora a figura dunha das escritoras máis importantes da nosa cultura galega....ROSALÍA DE CASTRO

Para iso, o alumnado do CEIP Plurilingüe A Cristina traballamos durante estes días sobre varios  poemas reivindicativos de dita escritora. Con eles Rosalía trataba o tema da emigración por aquel entón, algo que todavía se segue vivindo hoxe en día....

Dende o EDLG deixámosvos algunhas mostras do traballo realizado por cada un dos cursos, entre os cales se repartiron unha serie de poemas como por exemplo: "Airiños, airiños aires...", "Tecín sóia a miña tea", "Adiós ríos, adiós fontes", "Para a Habana", entre outros; ademais dunhas imaxes representativas sobre a emigración, para elaborar un mural.

Ademais diso, o alumnado recitou cada un dos poemas, poden ver unha mostra pinchando na seguinte imaxe. Esperamos que desfrutedes moitos con estes grandes artistas:

Sen máis, agradecer a estes cativos e a todos os mestres o seu traballo realizado.

FELIZ DÍA DE ROSALÍA DE CASTRO!!!!!

rosalia de castro 2020 (1).mp429.95 MB