TODOS E TODAS DISTINTAS, TODOS E TODAS IGUAIS... pero... TODOS E TODAS IMPORTANTES, TODOS E TODAS ESPECIAIS.

Éste é o lema que levamos por bandeira no noso centro pola conmemoración do Día internacional das persoas con discapacidade.

Nas aulas de educación primaria tamén, dentro do noso proxecto de centro, os alumnos e alumnas realizaron unha investigación sobre distintos personaxes do mundo do deporte que seguro que nalgún momento tiveron que escoitar iso de "Tí non podes" e demostraron que con esforzo, traballo e constancia todos e todas podemos alcanzar os nosos soños.

Estos son os deportistas paralímpicos que investigaron e coñeceron:

Para ver con detalle a investigación, coñecer que actividades levaron a cabo o alumnado de educación infantil e as organizadas pola nosa bilioteca escolar, invitámosvos a visitar o seu blog.