Benvidos

Esta é a nova páxina do centro C.E.I.P. "A Carballeira" - Lourizán

Listado PROVISIONAL de solicitudes ADMITIDAS e EXCLUÍDAS do FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO curso 2020/21 (DOG 12 de maio de 2020)

No taboleiro interior do centro podedes consultar,  con cita previa (886151574),  o listado PROVISIONAL de solicitudes admitidas ou excluídas no "Fondo solidadrio de libros de texto" para o vindeiro curso 2020/21

As persoas interesadas poderán formular reclamación na secretaría do centro nos dous (2) días seguintes á publicación da listaxe provisional.

A relación DEFINITIVA de solicitudes admitidas e, de ser o caso, excluídas, publicarase o luns 13 de xullo no taboleiro interior unha vez finalizado o prazo de reclamacións.

Inscrición no comedor e plan madruga

No arquivo adxunto, tedes a ficha de inscrición no comedor e plan madruga para o curso 2010/21.

Nota informativa ANPA

Queridas familias:

Coa intención de axudarvos a repartir os importantes gastos de inicio de curso desde agora e ata o 1 de outubro xa podedes:

1. Pagar a cota de socio/a da ANPA e do seguro escolar voluntario (con cobertura de gafas e próteses durante as actividades organizadas pola ANPA). A ficha de inscrición descárgase na web do Centro na seguinte ligazón:

Unha vez realizado o pagamento cómpre que nos enviedes por correo electrónico anpaceipacarballeira@gmail.com o xustificante bancario e a ficha cuberta e asinada (fotografía ou documentos escaneados). Por favor, non esquezades indicar o nome do neno/a no concepto bancario do pago.

2. Comprar o chándal do cole que recomendamos empregar nas saídas escolares é para facilitar a localización dos alumnos nos grupos.

(Máis información na nota adxunta)

Formalización matricula novo alumnado curso 2020/21

Lembrámoslles que o prazo de formalización de matricula do novo alumnado admitido será do 1 ao 10 de xullo.

Deben acudir con CITA PREVIA. Teléfono 886151574

Documentación necesaria:

- Impreso de formalización de matrícula (galego ou castelán)

- Fotocopia libro de familia e orixinal para cotexar

- Fotocopia da tarxeta de prestación sanitaria

- Fotocopia do carnet de familia numerosa, de ser o caso, e orixinal para cotexar

- Certificado do grao de discapacidade se é o caso, e orixinal para cotexar

- Dúas fotografías tamaño carnet

Materiais funxibles curso 2020/21

Nos arquivos adxuntos, poden consultar as listas de materiais funxibles para o curso 2020/21

Listado de libros de texto e material escolar curso 2020/21

No documento adxunto poden consultar e descargar o listado de libros de texto e material didáctico para o curso 2020/21.

Listaxe definitiva de alumnado admitido - curso 2020/21

No taboleiro de anuncios do centro e na aplicación "Admisión alumnado", pódese consultar o listado definitivo de alumnado admitido para o curso escolar 2020/2021.

Listaxe provisional de alumnado admitido - curso 2020/21

No taboleiro de anuncios do centro e na aplicación "Admisión alumnado", pódese consultar o listado provisional de alumnado admitido para o curso escolar 2020/2021