03 Centros de educación especial. ESO.BAC |
|
3.1. Escolarización en centros e aulas de educación especial. Organización da atención. Centros de recursos específicos, asesoramento, atención ambulatoria, intercambio de experiencias e difusión de boas prácticas
3.2. Programas formativos básicos
- ORDE do 13 de xullo de 2015 pola que se regulan as ensinanzas de formación profesional básica na Comunidade Autónoma de Galicia, así como o acceso e a admisión nestas ensinanzas. (DOG, 22/07/15)
Ademais da oferta ordinaria de FPB a Consellería, publica unha oferta de prazas en Programas Formativos Básicos en Centro de Educación Especial.
A oferta formativa pode consultarse no portal educativo da Consellería de Cualtura, Educación e O.U (todo fp)
Características:
- Duración: un curso académico.
- Estructura:
- módulos profesionais de títulos profesionai
- Módulos asociados ao bloque común: Comunicación e sociedade I, e Ciencias aplicadas I.
- Módulos asociados a unidades de competencia incluídos nalgún título de formación profesional básica.
- Módulo de Formación en centros de traballo. Incluír soamente os resultados de aprendizaxe e os criterios de avaliación do módulo profesional de FCT do s básicos título profesional básico correspondente que estean asociados aos resultados de aprendizaxe dos módulos incluídos no programa formativo.
- outros módulos de formación apropiados para a adaptación ás súas necesidades. Coa estrutura modular e os seus obxectivos estarán definidos en resultados de aprendizaxe, criterios de avaliación e contidos.
- Duración dos módulos:
- Duración dos módulos profesionais: con carácter xeral, a establecida nos currículos dos ciclos formativos, e non poderá ser inferior ao establecida nos reais decretos polos que se establecen os currículos básicos dos ciclos formativos de formación profesional básica.
- No caso do módulo de Formación en centros de traballo, a duración mínima será de 160 horas.
- Aos programas formativos de formación profesional básica seralles de aplicación o regulado na O do 13 de xullo de 2015 no relativo á formación que o alumnado deberá adquirir con anterioridade ao comezo da actividade no centro de traballo (artigo 9), á avaliación (artigo 20, do punto 1 ao 6), á certificación e acreditación da formación (artigo 23), á reclamación contra as cualificacións (artigo 24), ás validacións e exencións (artigo 25), e á flexibilización modular (artigo 28).
- O alumnado que supere un programa formativo e se incorpore a un ciclo formativo soamente terá que realizar as actividades de ensino e aprendizaxe dos módulos profesionais pendentes de superar. O módulo de Formación en centros de traballo incluirá soamente os resultados de aprendizaxe e os criterios de avaliación dos módulos asociados a unidades de competencia que cursou no ciclo formativo.
- En materia de docencia nos módulos profesionais dos programas formativos aplicarase o establecido no artigo 30 do Decreto 107/2014.